پاتک هیات مدیره علیه بازیکن محبوب استقلال: او 4 میلیارد تومان درخواست کرد!

باشگاه استقلال پیش از شروع دوباره لیگ برتر با حواشی زیادی روبه رو شده است. از استعفای برخی اعضای هیات مدیره تا افشاگری علیه کاپیتان محبوب تیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، بازیکنان استقلال در این فصل شرایط خوبی را از لحاظ مالی پشت سر نگذاشته اند و با تغییر پیاپی مدیرعامل نیز شرایط نه تنها بهتر نشد که بدتر شد. بازیکنان در چند نوبت با انتشار پست‌های اینستاگرامی علیه اعضای هیات مدیره حسابی به آنها تاختند. حالا بعد از تک و پاتک اعضای هیات مدیره و بازیکنان استقلال به رهبری وریا غفوری، فایل صوتی از صحبت‌های کامران منزوی در فضای مجازی منتشر شده با این مضمون که وریا غفوری درخواست رقم چهار میلیارد تومان برای یک فصل کرده است و این اصلا شدنی نیست!

بعد از اینکه علی خطیر در پیش فصل اعلام کرد سید حسین حسینی و وریا غفوری برای یک فصل 6 میلیارد تومان درخواست کرده اند این دو بازیکن بشدت علیه خطیر موضع گرفتند و قرار بر این شد که منزوی با این دو بازیکن وارد مذاکره شود. حالا این فایل صوتی منتشر شده ثابت می کند که صحبت های خطیر درخصوص این دو بازیکن صحت داشته است و در واقع بنظر می رسد انتشار این فایل صوتی پاتکی بوده علیه کاپیتان باشگاه استقلال.