موسوی در آستانه پوشیدن پیراهن سایپا / سید شاگرد کارخانه می‌شود؟

در بازار گرم نقل و انتقالات این روزهای تیم‌های والیبال، زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه سید محمد موسوی به سایپا می‌پیوندد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم والیبال سایپا یکی از تیم‌های ریشه‌ای و قدیمی در والیبال ایران است. تیمی که سال‌هاست پای ثابت مسابقات لیگ بوده اما در چند سال اخیر نتوانسته آن طور که شایسته است صاحب مقام شود.

مدیران سایپا اما امسال تصمیم گرفته‌اند برای قهرمانی و سکوی نخست رقابت‌های لیگ پا به میدان رقابت بگذارند و از جذب نفرات در کادر فنی و بازیکنان این طور به نظر می‌رسد که سودای قهرمانی در سر دارند.

مصطفی کارخانه در شرایطی هدایت تیم والیبال سایپا را بر عهده گرفت که از همان ابتدا اقدام به جذب بازیکنان ملی‌پوش کرد.

صف ملی پوشان در تیم والیبال سایپا

علی شفیعی، محمدرضا موذن و محمد جواد معنوی نژاد ملی‌پوشانی هستند که با تیم سایپا برای فصل جدید به توافق رسیده‌اند. در این بین شنیده ها حاکی از این است که کارخانه برای پست مدافع روی تور دست روی ستاره ملی پوش والیبال ایران گذاشته است و در تلاش برای عقد قرارداد با سید محمد موسوی است.

موسوی که فصل پیش را در لیگ والیبال لهستان سپری کرد هنوز برای فصل آینده با تیمی به توافق نرسیده است و به نظر می‌رسد سایپا محتمل‌ترین گزینه برای این مدافع روی تور خواهد بود.

پیش از این نیز خبرهایی مبنی بر مذاکرات کارخانه با امیر غفور مطرح شده بود که البته امیر غفور این موضوع را تکذیب کرد. این در حالی است که مصطفی کارخانه مدتی قبل با رضا صفایی، بازیکن فصل پیش سایپا و ملی‌پوش اسبق ، در پست پشت خط زن به توافق رسیده و قرارداد امضا کرده بود.

در حالی که تیم‌های والیبال فرصت دارند تا پایان خرداد ماه به نقل و انتقالات ادامه دهند، باید منتظر ماند و دید تکلیف بازیکنانی همچون سید محمد موسوی و سعید معروف برای فصل پیش روچه خواهد شد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: تست کرونای ستاره والیبال صربستان مثبت شد