نکیسا: فدراسیون فوتبال در تنوع زیستی مشارکت خواهد داشت

با توجه به فرارسیدن روز جهانی محیط زیست ، سفیر محیط زیست فدراسیون فوتبال اظهار داشت:این روز از سوی سازمان ملل برای افزایش آگاهی ملت ها جهت نگهداری و اتخاذ تصمیمات برای رویارویی با تخریب محیط زیست و گونه های زیستی جانوری انتخاب شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال نیما نکیسا ضمن گرامیداشت روز جهانی محیط زیست عنوان کرد:در سراسر جهان مراسم ویژه ای به همین مناسبت برگزار می شود و فعالیت های مربوط به بازیافت ، پاکسازی و درختکاری از جمله این برنامه ها است.همچنین فرهنگ سازی در این امر مهم می تواند در رفتار ملت ها با محیط زیست تاثیرات مثبت و مسئولانه داشته باشد. شعار امسال روز جهانی محیط زیست (تنوع زیستی) بوده و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت این روز امیدوار است همه با هم در این مهم مشارکت حداکثری داشته باشیم.

باغچه صلح دوستی در مرکز ملی فوتبال ایجاد شد


نکیسا در پایان گفت: باغچه صلح و دوستی در مرکز ملی فوتبال ایران با کاشت نهال و درختچه هایی توسط مسئولان FIFA و AFC و مدیران ارشد ورزشی و فوتبالی ایجاد شده همچنین در این هفته کلیه فضاهای سبز در سرتاسر اماکن مرتبط با فوتبال مورد پیرایش قرار خواهد گرفت و امیدواریم اینگونه اقدامات نمادین موجب توجه هرچه بیشتری به مقوله حمایت از محیط زیست به عنوان یک وظیفه ملی و انسانی شود.