فائقی : تاج مصداق «کی‌بود کی بود من نبودم» است/ دندان طمع را از فوتبال و فدراسیون بکشیم

معاون فنی سابق سازمان تربیت بدنی : نامه شرکت ایرانی- هلندی در دنیا غیرمتعارف است. برای یک روز بیشتر مدیریت به هم نان قرض می‌دهند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سعید فائقی ، معاون فنی سابق سازمان تربیت بدنی اظهار داشت:الان در شرایط بدی هستیم. اساسنامه را تازه به فیفا ارسال کردیم و این مسائل طوری مطرح می‌شوند که به مخالفین ما گرا می‌دهد. این مسئله‌ای که مهدی تاج عنوان کرده و گفته وزیر به ما گفته، همان بحث دخالت وزارت در فوتبال را پیش می‌کشد.

برای چند روز بیشتر مدیریت ، به هم نان قرض می‌دهند

وی ادامه داد : درست است که نماینده مجلس نماینده مردم است اما چون مساله حاکمیتی است ممکن است در فیفا مشکل‌ساز شود. اینکه مهدی تاج الان این موضوع را مطرح می‌کند مصداق «کی‌بود کی بود من نبودم» است. دوستان برای اینکه چند روز بیشتر مدیریت کنند به هم نان قرض می‌دهند و حالا که می‌بینند گیر افتاده‌اند می‌گویند من نبودم و فلانی گفت.

باید دندان طمع را از فوتبال و فدراسیون بکشیم

فائقی افزود : وقتی قبول می‌کنیم فوتبال و فدراسیون مؤسسات غیردولتی هستند باید دندان طمع را بکشیم. شرکت فرهنگی ایران- هلند یک NGO است و نامه‌ای که نوشته برایم غریب است. این همه مربی کروات که آوردیم آیا شده شرکت‌های ایران-کرواسی چنین نامه‌ای داده باشند؟

همه چی به نفع ویلموتس

او ادامه داد : در این میان همه چیز به نفع ویلموتس شده که برای هر روزش در فوتبال ایران بین یک تا دو میلیارد تومان پول می‌گیرد. باید دستگاه‌های نظارتی اینجاها بیایند و سؤال کنند که چرا فدراسیون فوتبال نباید یک تیپ قرارداد برای مربی و بازیکن داشته باشد؟

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: درآمد ویلموتس از تیم ملی ایران ساعتی ۵۱ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان بود!!!