شریف: سلامت بازیکنان و برگزارکنندگان لیگ از همه‌چیز مهم‌تر است

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان گفت: هرچند بازیکنان علاقه دارند پلی‌آف برگزار شود و قهرمان مشخص شود، اما سلامت نفرات مهم‌تر از همه چیز است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، فاطمه شریف، سرمربی تیم بانوان فوتسال هیات خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی لحظه، درباره تصمیم سازمان لیگ فوتسال مبنی بر برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال زنان، گفت: در نهایت ما تابع تصمیمی هستیم که فدراسیون و سازمان لیگ می‌گیرند.

وضعیت قرمز کرونا در مشهد و اهواز

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات در شرایطی که دو شهر مشهد و اهواز در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند چندان منطقی نیست. زیرا اگر پروتکل های بهداشتی هم در روز مسابقه لحاظ شود، وضعیت تمرینات مناسب نیست و این هم عادلانه نیست که تیم‌ها بدون اینکه تمرین کنند مقابل هم قرار بگیرند.

شریف با اشاره به اینکه بازیکنان ممکن است آسیب ببینند، افزود: تمرین نداشتن و بدون تمرین به مسابقه رفتن باعث آسیب بازیکنان می‌شود. چهار تیمی که به پلی آف رسیده‌اند از بازیکنان ملی بهره می‌برند و این باید مورد توجه قرار گیرد که بازیکنان ملی خدای نکرده به تصمیمات اشتباه، آسیب نبینند و نتوانند به تیم ملی کمک کنند.

برای بدست آوردن قهرمانی ، ممکن است سلامت خیلی ها به خطر بیافتد

وی اضافه کرد: موضوع دیگر هم سلامتی بازیکنان، تیم داوری و مسئولان برگزار کننده رقابت‌هاست که در شرایط کنونی کشور که هنوز خطر ابتلا به کرونا به شدت قبل باقی است، ممکن است به خطر بیفتد. خب این درست است که بازیکنان همه تیم‌ها انگیزه دارند که مسابقه بدهند و طعم قهرمانی را بچشند، اما باید در نظر گرفت برای بدست آوردن یک قهرمانی ممکن است سلامتی افراد به خطر بیفتد به اعتقاد من هیچ چیز به اندازه سلامتی بازیکنان و دیگر عوامل برگزاری مسابقات مهم نیست.

شریف در پاسخ به این سوال که هیات خراسان به حضور در فصل بعدی لیگ ادامه خواهد داد یا نه،گفت: تصمیم نهایی با مسئولان تیم است و من از آن خبر ندارم.شاید بخواهند با تعداد ملی پوش کمتر ادامه دهند و شاید به همان سبک فصل قبل مسابقات را پی بگیرند. امسال برای قهرمانی تلاش کردیم که متاسفانه در نهایت این اتفاقات افتاد و همه چیز را به هم ریخت.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: تمرینات دختران فوتسالیست متوقف شد/ فرداتصمیم نهایی اعلام می‌شود