جلسه سرنوشت ساز استقلال برای حل مشکلات مالی

باشگاه استقلال به تازگی با مشکل جدیدی روبرو شده است و باید قرارداد خود را با کارگزار قبلی خود فسخ کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،با انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید استقلال،تیم مدیریتی جدید استقلال تصمیم گرفت در اولین اقدام به دنبال جذب حامی مالی برای رفع مشکلات باشگاه استقلال باشد و بعد گذشت یک ماه و برگزاری جلسات متعدد با یک به توافق رسیدند که به عنوان کار گزار جدید استقلال فعالیت خود را آغاز کند.

بعد از گذشتن چند روز از توافق حاصله بین باشگاه و شرکت کارگزار موانعی برای امضا این قرارداد بین طرفین به وجود آمد که شرکت کارگزار قبلی باشگاه که در حال حاضر نیز قرارداد اش با استقلال فسخ نشده است با طرح شکایتی مانع ثبت قرارداد استقلال با کارگزار جدید شد.

خلیل زاده مخالف قرارداد جدید

اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره باشگاه استقلال یکی از مخالفان عقد قرارداد جدید بود که برخی دلیل این مخالفت را وابسته بودن اسماعیل خلیل زاده به کارگزار فعلی باشگاه مطرح می کنند.

احمد سعادتمند و مدیران باشگاه استقلال مدعی شده اند که کارگزار فعلی تا الان هیچ کمکی به باشگاه نکرده است و تمامی پرداختی های این شرکت به صورت قرض الحسنه بوده است و ادامه همکاری با این شرکت اشتباه است و باید قرارداد استقلال با این کارگزار فسخ شود.

احمد سعادتمند بارها اعلام کرده است که اگر این موضوع به زودی حل نشود دست به افشاگری خواهد زد و برخی موضوعات که گفته می شود برعلیه رییس هیات مدیره باشگاه استقلال است را مطرح و به اشتراک مردم خواهد گذاشت.

تضمین خلیل زاده برای فسخ قرارداد

کارگزار جدید باشگاه استقلال اعلام کرده است که اگر این مشکل حل نشود دیگر به استقلال کمک نمی کند و این موضوع می تواند کار استقلال را در ادامه سخت کند و مجدد باشگاه پر طرفدار تهران را با مشکلات عدیده مالی روبرو کند به همین دلیل مدیرعامل استقلال از رییس هیات مدیره باشگاه خواسته است که تا این هفته قرارداد شرکت قبلی که در زمان وی به امضا رسیده را فسخ کند و مانع عقد قرارداد جدید نشود.

با اوصاف گفته می شود خلیل زاده به سعادتمند اعلام کرده است وی به زودی مشکل را حل کرده و مانعی برای عقد قرارداد جدید وجود ندارد.

جلسه سرنوشت ساز سعادتمند و کارگزار

گفته می شود امروز جلسه میان مدیران باشگاه استقلال و شرکت کارگزار برگزار می شود تا تکلیف قراردادی که از نظر سعادتمند به ضرر استقلال است، با تفاهم طرفین مشخص شود و استقلال مانعی برای عقد قرارداد جدید نداشته باشد.

انتهای پیام/