آرتتا: رقابت با منچسترسیتی جذاب و هیجانی است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از اینکه قرار است تیمش در اولین بازی بعد از وقفه به وجود آمده در رقابت‌ها به مصاف منچستر سیتی برود، هیجان زده به نظر می رسد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور سرویس ورزشی شبکه لحظه ، میکل آرتتا در پایان سال ۲۰۱۹ و پس از سه سال که به عنوان دستیار اول پپ گواردیولا، در کنار او حضور داشت، تیم فوتبال منچستر سیتی را ترک کرد و این بار در قامت سرمربی هدایت تیم دوران بازی خود یعنی تیم فوتبال آرسنال را برعهده گرفت. نتایج تیم آرتتا در ابتدا ناامیدکننده بود اما رفته رفته همه چیز بهتر شد و آرسنال پیش از تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، به بهترین فرم خود در فصل جاری رسید.

حالا اما سرنوشت اتفاق جالبی را رقم زده و تیم میکل آرتتا در اولین بازی خود بعد از وقفه سه ماهه در رقابت ها باید به مصاف منچسترسیتی برورد. سرمربی آرسنال در این باره گفت: ” این یک اتفاق عجیب خواهد بود و من نمی توانم آن را انکار کنم. من همه را در آنجا می شناسم و چهارسال باشکوه را با بازیکنان و سایر اعضا پشت سر گذاشتم. بسیار هیجان زده هستم و این یک اتفاق خاص برای من خواهد بود. مشتاقانه منتظر هستم و نمی‌توانم برای این تقابل صبر کنم.”

آرتتا در ادامه پیرامون برگزاری بازی‌ها با پروتکل های بهداشتی خاص نیز گفت: ” آنچه که در بوندسلیگا اتفاق افتاد می‌تواند به ما کمک کند که اقدامات خوبی را انجام بدهیم. فوتبال به شور و انرژی نیاز دارد اما وقتی شما آن را از دست می دهید(هواداران) همه چیز به تعادل می‌رسد. ما باید برای رفتن به آنجا آماده باشیم و در بازی به پیروزی برسیم.”

انتهای پیام/