اشتباه فاحش نفر اول فوتبال ایران در برنامه زنده تلویزیونی

نبی با بیان اینکه تیم ملی الان با ۶ امتیاز در رده سوم جدول خود قرار دارد اظهار داشت: باید واقعیت را به افکار عمومی بگوییم که کار سختی برای صعود به جام جهانی داریم .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال که در حال حاضر به خاطر نداشتن رئیس، نفر اول و تصمیم گیر اصلی فوتبال ایران محسوب می شود در یک برنامه زنده تلویزیونی با بررسی جدول گروه تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشتباهی عجیب انجام داد.

نبی با بیان اینکه تیم ملی الان با ۶ امتیاز در رده سوم جدول خود قرار دارد اظهار داشت: باید واقعیت را به افکار عمومی بگوییم که کار سختی برای صعود به جام جهانی داریم، ما برای صعود به مرحله بعدی باید ۴ بازی باقیمانده را ببریم که در اینصورت هم صدرنشینی ایران بستگی به نتیجه دیدار عراق و بحرین دارد!

این اظهارات در حالی بیان شد که مشاهده جدول نشان می دهد ایران تنها تیم گروه است که ۴ بازی انجام داده و یک بازی از سایر تیم ها کمتر دارد. بحرین و عراق در آخرین دیدار خود مقابل هم به میدان رفته و با تساوی بدون گل میدان را ترک کردند تا شانس صدرنشینی و صعود ایران زنده بماند. ایران در صورت پیروزی در ۴ دیدار آینده با ۱۸ امتیاز قطعا به عنوان صدرنشین صعود خواهد کرد و کار به اما و اگر و انتظار نتایج دیگر تیم ها نخواهد کشید.

بیشتر بخوانید :

نبی خطاب به باشگاه ها : تخطی از مقررات ابلاغی، تخلف انضباطی محسوب می شود