کدام پیشکسوت استقلال جلوی آبی‌پوش شدن سیدجلال حسینی را گرفت؟

این روزها بحث استقلالی یا پرسپولیسی شدن بازیکنان دو تیم است که سوژه داغ رسانه‌های ورزشی شده است. سیدجلال حسینی کاپیتان چندسال اخیر سرخ ها حالا سوژه اصلی فضای مجازی شده که عده ای عقیده داشتند در یک قدمی آبی پوش شدن قرار داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ ماجرا از جایی شروع شد که ادعای پرسپولیسی شدن فرهاد مجیدی دست به دست چرخید که از استقلالی ها رخصت گرفت تا به پرسپولیس برود. برای این حرکت اما استقلالی ها پاتکی رو کردند که سیدجلال قرار بوده به استقلال برود اما این اتفاق رخ نداد!

سیدجلال حسینی در لیگ پانزدهم و در سال 1394 در یک قدمی قرمزپوش شدن قرار داشت و حتی با نژادفلاح سرپرست وقت باشگاه عکس یادگاری هم انداخت اما برانکو در ثانیه اخر این بازیکن را رد کرد. سیدجلال که از این رفتار برانکو ناراحت شده بود تصمیم گرفت به استقلال برود و البته مذاکرات خوبی هم در این میان با باشگاه رقیب انجام داد اما سرمربی و پیشکسوت سابق استقلال، رای سیدجلال را برای استقلالی شدن زد.

علیرضا منصوریان در خصوص استقلالی نشدن سید جلال حسینی گفته است:« صراحتاً به همه هواداران فوتبال می‌گویم که من نگذاشتم جلال حسینی استقلالی شود. جلال یک پرسپولیسی اصیل بود ولی چون این تیم را از دست داده بود از روی عصبانیت و لجبازی با برانکو می‌خواست در سال 94 همان کاری را بکند که علی انصاریان در سال 85 انجام داد ولی من چه آن زمان سرمربی نفت بودم به حسینی گفتم: جلال جان، دوران فوتبال یک روز تمام می‌شود و  باید دست بچه‌ات را بگیری و در خیابان راه بروی، بنابراین فقط با یک تیم باش. بیا واین فصل در نفت بازی کن. حتی اگر استقلال 3 برابر دستمزد هم می‌دهد، به آنجا نرو. به نفت بیا و شاید فصل آینده بتوانی دوباره به پرسپولیس برگردی. اتفاقاً همین طور هم شد و از وقتی جلال حسینی به پرسپولیس برگشت با این تیم سه قهرمانی متوالی کسب کرده است.»