لژیونرهای ایرانی در مصاف با مدعیان قهرمانی/طارمی در اندیشه گلزنی به بنفیکا

هفته بیست و نهم رقابتهای پریمیرلیگ پرتغال از امشب با دیدار ماریتیمو، تیم امیر عابدزاده با ژیل ویسنته آغاز خواهد شد و بامداد شنبه با دیدار فامالیکائو _ براگا به پایان خواهد رسید.هفته ای که ۹ بازی آن طی ۵ روز برگزار خواهد شد.

لیگ پرتغال بواسطه حضور ۳ بازیکن ملی پوش کشورمان مورد توجه فوتبالدوستان ایرانی قرار دارد و اخبار هفتمین لیگ برتر قاره سبز در رنکینگ یوفا را رصد میکنند.
امیر عابدزاده در شروع مجدد لیگ پرتغال هنوز در ترکیب ماریتیمو بازی نکرده و باید دید در دیدار نخست هفته بیست و هفتم مقابل ژیل ویسنته شانس بازی پیدا خواهد کرد یا خیر؟
مهرداد محمدی،بامداد چهارشنبه همراه با “آوس” برابر پورتو صدرنشین لیگ پرتغال در دربی منطقه پورتو حضور پیدا میکند.محمدی که با تیمش در قعر جدول لیگ پرتغال قرار دارد با ۷ گل و ۵ پاس گل بهترین بازیکن تیم در حال سقوط آوس میباشد.
مهدی طارمی همراه با ” ریوآوه” بامداد پنجشنبه در مقابل بنفیکا،مدافع عنوان قهرمانی و تیم دوم جدول رده بندی قرار خواهد گرفت.ملی پوش ایرانی تیم ششم لیگ پرتغال هفته گذشته از روی نقطه پنالتی دروازه مورینسه را باز کرد تا ضمن ثبت نهمین گل فصل خود ۳ امتیاز شیرین را برای شاگردان کاروالهال به ارمغان بیاورد و طلسم ۱۱۲ روز دوری از پیروزی را بشکند.

برنامه هفته بیست و هفتم “پریمیرلیگ” پرتغال به این شرح است:
دوشنبه ۲۶ خرداد ماه
ساعت ۲۲:۳۰
ماریتیمو _ ژیل ویسنته
?سه‌شنبه ۲۷ خرداد ماه
ساعت ۲۲:۳۰
سانتا کلارا _ پورتی موننزه
چهارشنبه ۲۸خرداد ماه
ساعت ۴۵ دقیقه بامداد
آوس _ پورتو
ساعت ۲۲:۳۰
پاکوش فریرا _ بلننسه
پنجشنبه ۲۹ خرداد ماه
۴۵دقیقه بامداد
ریو آوه _ بنفیکا
ساعت ۲۲:۳۰
بوآویشتا _ ویتوریا ستوبال
جمعه ۳۰ خردادماه
ساعت ۴۵ دقیقه بامداد
اسپورتینگ لیسبون _ توندلا
ساعت ۲۲:۳۰
گیمارش _ مورینسه
شنبه ۳۱ خرداد ماه
ساعت ۴۵دقیقه بامداد
فامالیکائو _ براگا

در جدول رده بندی لیگ پرتغال پورتو با ۶۳ بنفیکا با ۶۱ و براگا با ۴۶ امتیاز تیمهای اول تا سوم هستند و در انتهای جدول پورتی موننزه با ۲۰ و آوس با ۱۳ امتیاز در رتبه های هفدهم و هجدهم در منطقه سقوط قرار گرفته اند.