میلیچ‌ : در تعطیلات کرونا تمرینات فشرده ی اختصاصی انجام دادم

بازیکن تیم فوتبال استقلال : در حال حاضر به آینده فکر نمی کنم و تمرکزم روی استقلال است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، هروویه میلیچ ، بازیکن تیم فوتبال استقلال اظهار داشت : بابت مسائل مالی به استقلال فشار نمی‌آورم. ابتدا باید بگویم شرایط خیلی سختی بود که کرونا فعالیت‌های فوتبالی را در سرتاسر دنیا متوقف کرد اما در زمانی که در کرواسی بودم تمرینات فشرده‌ای را به صورت اختصاصی انجام دادم.

تمرکزم روی بازی های استقلال ست

وی ادامه داد : زمانی که به ایران آمدم تمرینات به نحوی بود که فکر می‌کردم خود را برای شروع فصل جدید آماده می‌کنیم اما الان ۹ بازی تا پایان لیگ داریم و امیدوارم تا شروع بازی‌ها به شرایط ایده‌آل برسیم و بتوانیم به هدف‌هایمان از این بازی‌ها دست پیدا کنیم. هر زمان به کشورم رفتم رسانه‌های زیادی نوشتند که من بازنخواهم گشت اما هر بار با قدرت بازگشتم. الان هم تمرکزم روی ادامه بازی‌های استقلال است و الان زمان مناسبی برای صحبت در مورد آینده نیست. الان باید برای ۱۰ مسابقه حساس پیش رو آماده شویم تا به اهدافمان برسیم و فصل را با موفقیت به اتمام برسانیم.

امیدوارم بتوانیم لیگ را به پایان برسانیم

او افزود : واقعا دلم بیش از هر چیز برای هواداران تنگ شده است. امیدوارم اوضاع به شکلی رقم بخورد که بتوانیم لیگ را در حضور آنها دنبال کنیم. فوتبال بدون هوادار جذابیت چندانی ندارد و امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم در کنار آنها فوتبال بازی کنیم. هواداران استقلال در آسیا بینظیر هستند. لیگ با تاخیر یک هفته‌ای آغاز خواهد شد اما از دید من این تصمیم خوبی بود چرا یک هفته زمان بیشتری داریم تا خودمان را آماده کنیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص سه پرونده خارجی این باشگاه