نتیجه و خلاصه بازی بوندس لیگا در هفته سی و دوم

4 بازی باقیمانده از رقابت های فوتبال آلمان هفته سی و دو م با امشب به صورت همزمان در ساعت 32 برگزار شد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  4 دیدار باقیمانده از رقابت های هفته سی و دوم بوندس لیگا امشب به صورت همزمان ازساعت 23 برگزار شد.

لایپزیش 2 دوسلدورف صفر

تیم فوتبال لایپزیش در ادامه رقابت های فته سی و دوم لیگ برتر فوتبال آلمان موفق شد روی گل های کوین کمپل و تیمو ورنر با حساب دو بر صفر تیم فوتبال دوسلدورف را شکست دهد. این دیدار خانگی برای تیم فوتبال لایپزیش از اهمیت بالایی برخوردار بود و با این 3 امتیاز لایپزیش کماکان در کورس صدر جدول قرار دارد.
لایپزیش با وجود شکست دورتموند در بای این هفته باز هم از فرصت استفاده نکرد و در دقیقه 87 و 92 با دریافت دو گل از تیم فوتبال دوسلدورف بازی برده را با تساوی 2 بر 2 عوض کرد .

گلهای دوسلدورف را به ترتیب اسکریز باسکی و هافمن به ثمر رساندند.

آگزبورگ – هافنهایم

تیم فوتبال آگزبورگ در خانه میزبان تیم هافنهایم بود و البته در اینب زای نتوانست از پس میهمان خود بر بیاید و تیم هافنهایم با دبل دابور در دقایق 59 و 62 دو بر صفر از میزبان خود پیش افتاد.

وارگاس بازیکن تیم فوتبال آگزبورگ اولین گل این تیم را در دقیقه 69 به ثمر رساند تا بازی 2 بر 1 شود و در نهایت این تیم فوتبال هافنهایم بود که گل سوم را توسط ببو در دقیقه 89 وارد دروازه میهمان کند و بای با حساب 3 بر 1 به سود هافنهایم به پایان رسید .

بایر لورکوزن – کلن

تیم فوتبال بایر لورکوزن در این دیدار خانگی و در نیمه اول توانست با گلهای دقیقه 7 اسون بندر دقیقه 40 هاورتز نیمه اول را با دو گل زده به رختکن برود اما در نیمه دوم این دیدار تیم کلن فشار بیشتری روی دروازه میزبان آورد و در دقیقه 59 بروناو یکی از گلهای خورده ر ابرای کلن جبران کرد .

تیم فوتبال لورکوزن در دقیقه 83 توسط دیابی گل سوم را بخ ثمر رساند و بازی با حساب 3 بر 1 به پایان رسید .

دورتموند – ماینتس

در آخرین بازی از هفته سی و دوم بوندس لیگا تیم مدعی دورتموند در خانه میزبان ماینتس بود و در نیمه اول با وجود فشار زیادی که روی دروازه تیم میهمان داشت در دقیقه 30 بازی دروازه اش باز شد.گل اول این بازی را بوکارد روی پاس باکو در دقیقه 30 به ثمر رساند و نیمه دوم این دیدار نیز در کمال تعجب با گل متاتا در دقیقه 49 از روی نقطه پنالتی حساب کار را برای ماینتس 2 بر صفر کرد و دورتموند نتوانست از این فرصت خوب خانگی برای کسب 3 امتیاز استفاده کند.

دیدار دو تیم با حساب 2 بر صفر به سود تیم ماینتس به پایان رسید .

انتهای پیام /