«تولید پفک آبی» گل بخودی مدیرعامل استقلال؟

تیم‌های استقلال و پرسپولیس سال‌ها است که زیان‌ده هستند و از حیث درآمدزایی با مشکلات گسترده‌ای دست و پنجه نرم کردند با این حال احمد سعادتمند در جدیدترین گفت و گوی خود، بازهم جنجال ساز شد و دلخوری عده ای از هواداران استقلال را در بر داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ احمد سعاتمند جدیدترین مدیرعامل باشگاه استقلال که با اظهارنظرهای عجیب و جالبش بر سر زبان ها افتاده در جدیدترین نطق خود اعلام کرده اگر در روزهای آتی تولید پفک آبی رنگ را در بازار دیدید اصلا تعجب نکنید. این صحبت را او در برنامه ورزش و مردم ظهر جمعه مقابل پیمان یوسفی مجری این برنامه اعلام کرد:«

ما تلاش کردیم استقلال را ارزان نفروشیم. به همین دلیل با تاخیر دو، سه ماهه، توانستیم شرکتی را پیدا کنیم که تضمین‌های لازم را به ما می‌دهد و از این طریق درآمد خوبی را داشته باشیم».

سعادتمند درباره همکاری باشگاه‌ها با کارگزاری‌ها گفت: اگر تا یک، دو ماه دیگر پفک آبی دیدید تعجب نکنید. ما در حال تولید محصولات استقلال هستیم. با پوزش از همه عزیزانی که از نام استقلال استفاده می‌کنند، برند استقلال را به صورت مجانی به کسی نمی‌دهیم. متاسفانه بعضی هم در این بین سوء استفاده کردند. بیش از ۷۰ درصد کار‌های حقوقی انجام شده و تولیدات خودمان را به زودی آغاز خواهیم کرد.