اصفهانیان : امضای قرارداد با ویلموتس یک تصمیم جمعی بود + فیلم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هر گونه خبری در ارتباط با استعفای اعضای هیات رئیسه در صورت بازگشت کفاشیان را رد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، فریدون اصفهانیان عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حاشیه سمینار یک روزه داوری در خصوص هماهنگی با پروتکل های بهداشتی به خبرنگاران گفت:” این کلاس برای آغاز مجدد رقابت های لیگ برتر است. جا دارد از برگزارکنندگان این کلاس و کسانی که خودشان نیستند اما کارهای زیادی را برای برگزاری این کلاس ها انجام دادند تشکر کنم. امیدوار این کلاس مفید واقع شود و بچه ها به وظایف خودشان به نحو احسن عمل کنند.”


 او در ارتباط با نگرانی هایی که داوران نسبت به مساله انتقال ویروس کرونا و قضاوت در شهرهایی با وضعیت قرمز دارند گفت:”دکترخانلری در کلاس امروز جواب تمام این مسایل را داد. الان درهمه دنیا تلاش می شود که وضعیت به آرامی به شکل عادی برگردد. اما وضعیت هنوز عادی نشده و باید پروتکل ها و آنچه در کلاس گفته شد را رعایت کنیم.”


او در پاسخ به این سوال که آیا کمک داورها تست کرونا نمی دهند افزود:” کمک داورها در استان خودشان به جاهایی برای انجام تست معرفی می شوند. در بعضی شهرها که یک نفر باشد می توانند در شهرها یا استان های مجاور این کار را انجام بدهند.”


عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد امضای قرارداد ویلموتس توسط اعضای این هیات گفت:” من در این رابطه جوابم را به صورت کتبی به جایی که باید داده ام.” او در این رابطه که قاضی زاده هاشمی گفته پول ویلموتس را باید اعضای هیات رئیسه بدهند هم گفت:” به نظر آقای قاضی زاده احترام می گذارم اما کشورما قانون دارد و باید طبق قانون رفتار شود.”


اصفهانیان اضافه کرد:” این یک کار جمعی بود. برخی از تصمیماتی که در هیات رئیسه گرفته شده و می شود در همانجا می ماند اما ما به جایی که باید پاسخ ها را داده ایم.”


او در بخش دیگری از صحبت هایش در ارتباط با خبر استعفای برخی از اعضا به خاطر بازگشت کفاشیان گفت:” هیچ صحبتی در این رابطه نشده و چنین جلسه ای هم برگزار نشده است. آقای کفاشیان اگر آمدند و نیاز بود جلسه ای می گذاریم و صحبت می کنیم.”


او در مورد شرایط اساسنامه فدراسیون فوتبال هم گفت:” مااساسنامه را فرستاده ایم و آقای نبی گفت که فیفا سیگنال های مثبتی فرستاده است.”


اصفهانیان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا وکلای فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس استعفا داده اند گفت:” در جریان استعفای وکلا نیستم. وکلای فدراسیون در دادگاه عالی ورزشCAS بودند و از تمام ماجرا خبر دارند. انشالله که کمک کنند اما اگر استعفا دادند از وکلای دیگری استفاده می کنیم.”