آنالیز آماری گلهای مهدی طارمی

مهدی طارمی بدون تردید یکی از موفقترین لژیونرهای فوتبال ایران در سال جاری بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،جوان بوشهری فوتبال ایران در پریمیر لیگ پرتغال تاکنون موفق به ثبت ۱۱ گل شده است.وی در حال حاضر پس از زوج خط حمله بنفیکا ” وینیسیوس برزیلی که ۱۷ گل زده و پیزی که ۱۵ گل به ثمر رسانده است در رتبه سوم جدول گلزنان لیگ برتر پرتغال قرار بگیرد.

مروری خواهیم داشت بر عملکرد گلزنی ملی پوش ایرانی ریوآوه

طارمی در ۲۴ بازی در این فصل برای ریوآوه به میدان رفته که ۲۰ بازی از ابتدا ، ۴ بازی به عنوان بازیکن جانشین وارد بازی شده و در ۱۰ دیدار هم تعویض شده است.مدت زمان حضور طارمی در این ۲۴ بازی ۱۸۱۳ دقیقه بوده است.

۱۱ گل طی ۹ بازی
طارمی ۱۱ گل خود در پریمیر لیگ پرتغال را در ۹ دیدار به ثمر رسانده است که شامل ۷ گل در جریان بازی و ۴ گل از روی نقطه پنالتی میشود.

اولین گل در هفته سوم در دوئل لژیونرهای ایرانی

اولین گل مهاجم ایرانی ریوآوه در هفته سوم لیگ پرتغال به ثمر رسید.در شبی که شاهد دوئل لژیونرهای ایرانی در لیگ پرتغال بودیم. در دیدار ریوآوه _ آوس، دوئل طارمی _ محمدی را مهاجم ریوآوه با هت تریک خود برنده شد.در لیگ پرتغال و تا این مقطع فقط زی لوییس مهاجم پورتو و طارمی موفق به ثبت هت تریک شده‌اند.

۲ گل ۳ امتیازی

طارمی تا کنون موفق به ثبت ۲ گل ۳امتیازی برای ریوآوه شده است.اول گل ۳ امتیازی طارمی در هفته سیزدهم در مصاف با ژیل ویسنته رقم خورد و دومین گل ۳ امتیازی وی در هفته ۲۶ در خانه مورینسه به ثمر رسید.نکته جالب اینجاست که هر دو گل ۳ امتیازی طارمی از روی نقطه پنالتی زده شد.

آوس و مورینسه حریفان مورد علاقه طارمی

مهدی طارمی در این فصل در هر دو دیدار برابر آوس و مورینسه موفق به گلزنی شد و اصطلاحا آنها را دبل کرد.وی ۴ گل به آوس و ۲ گل به مورینسه زد.

بزرگان لیگ پرتغال هم زهر طارمی را چشیدند

طارمی در این فصل موفق به گشودن دروازه پورتو و بنفیکا دو غول فوتبال پرتغال شد.در هفته بیست و چهارم وی در ورزشگاه “دودراگائو” گل تساوی بخش ریوآوه را وارد دروازه پورتو کرد و در هفته بیست و هفتم هم دروازه بنفیکا را باز کرد.

گلهای خوش یمن طارمی
مهدی طارمی در ۹ بازی برای ریوآوه گلزنی کرد که طی آن در ۶ دیدار تیمش به پیروزی رسید ، ۲ بازی را مساوی کرد و فقط یکبار در مصاف با بنفیکا، در شب گلزنی طارمی ریوآوه شکست خورد.

آنالیز آماری گلهای طارمی به این شرح است:

۱۱ گل در ۹ بازی
۷ گل در جریان بازی
۴ گل از روی نقطه پنالتی
۷ گل در بازیهای خانگی
۴ گل در بازیهای خارج از خانه
۸ گل در نیمه اول
۳ گل در نیمه دوم

نویسنده مطلب : علیرضا دهقانی