رادو: بیرانوند فوق‌العاده است و با رفتنش کارم سخت می‌شود

غیبت تماشاگران برای ما و البته همه تیم‌ها یک مشکل بزرگ است اما باید با آن کنار آمد. البته کاملا می‌دانم که هواداران با وجود اینکه در خانه بازی‌ها را می‌بینند اما از ما حمایت خواهند کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،بوژیدار رادوشویچ درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه بازی با پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: شرایط تیم خیلی خوب است. در این حدود 30 روزی که تمرینات را آغاز کردیم خیلی شرایط خوبی داشتیم. کادرفنی تمرینات خوبی برای ما در نظر گرفت. به نظر من لیگ ایران باید مثل خیلی از کشورها ادامه پیدا کند. ما حرفه‌ای هستیم و هواداران نباید به خاطر شروع دوباره لیگ از چیزی نگران باشند و بترسند.  به هر حال هواداران همیشه یار دوازدهم ما بودند و از ما حمایت خیلی خوبی انجام دادند. غیبت تماشاگران برای ما و البته همه تیم‌ها یک مشکل بزرگ است اما باید با آن کنار آمد. البته کاملا می‌دانم که هواداران با وجود اینکه در خانه بازی‌ها را می‌بینند اما از ما حمایت خواهند کرد. ما هم بدون حضور تماشاگران و هم با حضور آنها همه تلاش خود را خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم .

وی در خصوص جدایی بیرانوند و رفتنش به بلژیک و اینکه این موضوع وظیفه او را در آینده سخت‌تر خواهد کرد افزود: بیرانوند دروازه بان فوق العاده‌ای است. فکر نمی‌کنم کسی غیر از این نظری داشته باشد. با رفتن او قطعا کار من هم سخت‌تر خواهد شد اما بر این باور هستم که باید بیشتر کار کنم. فوتبالیست حرفه‌ای هستم و تنها راه موفق شدن برای من تمرین کردن است. من ۴ سال است که اینجا هستم، هم من تیم را می شناسم هم تیم مرا می شناسد. این مسائل به من کمک زیادی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید :

گل محمدی از رادوشوویچ خواست که آماده تر باشد