سرپرست نایب رئیس بانوان دوچرخه سواری: کرونا ورزش را مختل کرده است


بحث ورزش بانوان بخصوص در رشته دوچرخه سواری موضوعی است که همواره مورد توجه مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری بوده و توجه ویژه ای به آن دارند.
به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری؛اشرف ساکی که به تازگی بعنوان سرپرست نایب رئیس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری منصوب شده درباره بانوان دوچرخه سوار و برنامه تقویمی آنها می گوید: ضمن آرزوی سلامتی برای ملت ایران در مورد برنامه ورزشی بانوان نیاز به توضیح نیست ، متاسفانه با شیوع ویروس کرونا فعلا دنیا با آن سر و کار دارد و این ویروس در حال گسترش است ، تمام برنامه های ورزشی را مختل کرده که هنوز هم ادامه دارد. ما منتظریم که ستاد کرونا اجاره برگزاری تمرین ها و اردوها و مسابقات را بدهد تا بتوانیم در این مورد برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.
وی افزود: به هر شکل ما سعی داریم در درجه اول با حمایت از دوچرخه سواران نخبه که سال قبل در مسابقات استعدادها برتر شدند را به اردو دعوت کنیم . البته همه این موارد ملزم به اجازه ستاد کرونا است که بتوانیم برنامه ها را اجرایی کنیم.
ساکی در ادامه خاطر نشان کرد: به لحاظ زیر نظر داشتن تمرینات ملی پوشان باید گفت که مربی تیم ملی با تک تک بچه ها در ارتباط است و برنامه تمرینی را به آنها می دهد . به شخصه تا آنجایی که کمکی از دستم بربی آید برای بانوان ملی پوش دریغ نخواهم کرد چه معنوی باشد چه مالی ، چون آینده این بیماری مشخص نیست و در نتیجه نمی‌توانیم برنامه‌های دراز مدت با حجم بالای داشته باشیم . امیدوارم هر چه با از بین رفتن این بیماری همه چیز به روال قبل برگردد و تمرینات و مسابقات شروع شود.