فوتبال جزیره/ایستگاه طولانی سی‌ و دوم لیگ برتر انگلیس

عصر دیروز ایستگاه ۳۲ با برگزاری دیدار آستون ویلا _ وولورهمپتون آغاز شد که طی آن تیم مهمان با یک گل به برتری رسید تا جای منچستریونایتد را در جدول بگیرد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، هفته سی و دوم رقابتهای فوتبال باشگاههای انگلستان ” پریمیرلیگ ” در ۶ روز برگزار میشود که میتوان آنرا طولانی ترین هفته این فصل دانست.

عصر دیروز ایستگاه ۳۲ با برگزاری دیدار آستون ویلا _ وولورهمپتون آغاز شد که طی آن تیم مهمان با یک گل به برتری رسید تا جای منچستریونایتد را در جدول بگیرد. ۹ دیدار دیگر از امشب با انجام دیدار واتفورد _ ساوتهمپتون آغاز شده و ۵ شنبه شب با انجام دو دیدار به پایان میرسد.

دیدارهای مهم

? سه شنبه ۱۰ تیرماه
برایتون _ منچستریونایتد

شاگردان “گراهام پوتر” با کسب ۴ امتیاز در ۲ دیدار اخیر با ۳۳ امتیاز در رتبه پانزدهم قرار گرفتند.برایتون هفته قبل لستر سیتی را در خانه‌اش متوقف کرد و لین هفته میزبان منچستریونایتد خواهد بود.علیرضا جهانبخش غایب بزرگ این تیم در شروع مجدد لیگ برتر انگلستان بوده است که شاید این غیبت به دیدار با شیاطین سرخ هم بکشد.من یونایتد که سخت در پی کسب سهمیه چمپیونز لیگ میباشد قصد دارد مانند بازی رفت در اولدترافورد که با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسید، در زمین حریف هم با ۳ امتیاز بازی زمین مسابقه را ترک کند.مانند هفته قبل که با هت تریک مارسیال لیدز را شکست دادند.

? چهارشنبه ۱۱ تیرماه
اورتون _ لستر سیتی

شاگردان کارلو آنجلوتی در شروع مجدد لیگ برتر انگلستان بعد از تساوی در دربی مرسی ساید برابر لیورپول، هفته قبل با ۱ گل نوریچ قعرنشین را شکست دادند تا حالا با ۴۱ امتیاز و حضور در رتبه دوازدهم از شانس کسب سهمیه لیگ اروپا هم برخوردار باشند.آنها این هفته در گودیسون پارک میزبان لسترسیتی تیم سوم جدول با ۵۵ امتیاز هستند که در شروع مجدد لیگ برتر انگلستان دو تساوی بدست آورده و برای کسب سهمیه چمپیونز لیگ میجنگد.لستر بازی رفت را با گل دقیقه ۹۴ ایهه‌ناچو از اورتون با نتیجه ۲ بر ۱ برد و حالا باید منتظر ماند و دید در دیدار برگشت شانس یار کدام تیم خواهد بود.

? پنجشنبه ۱۲ تیرماه
شفیلد یونایتد _ تاتنهام

تیم هشتم جدول رده بندی لیگ برتر انگلستان یعنی شفیلد یونایتد که در شروع مجدد لیگ برتر با دو شکست متوالی ۳بر ۰ هواداران خود را ناامید کرد این هفته پذیرای تیم هفتم جدول یعنی تاتنهام خواهد بود.شاگردان مورینیو با ۴۵ امتیاز تنها ۱ امتیاز از میزبان خود بیشتر دارند که آنرا مدیون کسب ۴ امتیاز از دو بازی اخیر خود در شروع مجدد لیگ برتر انگلستان هستند. برو ۲ بر ۰ مقابل وستهام در هفته قبل باعث صعود ۱ پله ای تاتنهام در جدول شد.بازی رفت با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ به پایان رسیده بود.

منچسترسیتی _ لیورپول

قهرمانی شاگردان کلوپ در هفته قبل با شکست میزبان این هفته‌اش یعنی منچسترسیتی در مقابل چلسی در هفته قبل قطعی شد تا حالا نبرد تیمهای اول و دوم لیگ برتر فقط جذابیت داشته باشد اما هیچ حساسیتی در بطن آن وجود نداشته باشد.جدال گواردیولا و کلوپ البته تحت هر شرایطی دیدنی خواهد بود و یک کلاس سطح بالای فوتبال محسوب میشود.برد ۳ بر ۱ لیورپول در بازی رفت در آنفیلد البته جنبه انتقامی برای سیتیزن ها به این دیدار خواهد بخشید.

برنامه ادامه بازیهای هفته سی و دوم لیگ جزیره به این شرح است:

? یکشنبه ۸ تیرماه
? ساعت ۲۰:۰۰
? ورزشگاه: ویکاریگ رود
واتفورد _ ساوتهمپتون
? دوشنبه ۹ تیرماه
? ساعت ۲۳:۳۰
? ورزشگاه: سلهرست پارک
کریستال پالاس _ برنلی
? سه‌شنبه ۱۰ تیرماه
? ساعت ۲۳:۴۵
? ورزشگاه: فالمر استادیوم
برایتون _ منچستریونایتد
? چهارشنبه ۱۱ تیرماه
? ساعت ۲۱:۳۰
? ورزشگاه: دین کورت
بورنموث _ نیوکاسل
? ورزشگاه: امارات
آرسنال _ نوریچ
? ورزشگاه: گودیسون پارک
اورتون _ لستر سیتی
? ساعت ۲۳:۴۵
? ورزشگاه: لندن
وستهام _ چلسی
? پنجشنبه ۱۲ تیرماه
? ساعت ۲۱:۳۰
? ورزشگاه: بارامال
شفیلد یونایتد _ تاتنهام
? ساعت ۲۳:۴۵
? ورزشگاه: اتحاد
منچسترسیتی _ لیورپول

در جدول رده بندی لیگ برتر انگلستان لیورپول ۸۶ امتیاز قهرمان و صدرنشین مسابقات شده است، منچسترسیتی با ۶۳ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و تیمهای لسترسیتی با ۵۵ چلسی با ۵۴ امتیاز در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.در انتهای جدول هم نوریچ با ۲۱ امتیاز در رتبه بیستم آستون ویلا و بورنموث با ۲۷امتیاز نوزدهم و هجدهم هستند.

انتهای پیام/

نویسنده : علی دهقانی