جدال قهرمانی بین پورتو و بنفیکا همچنان ادامه دارد/در انتظار هنرنمایی لژیونرهای ایرانی

جدال قهرمانی کماکان بین پورتوی صدرنشین و بنفیکا رده دومی جریان دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر پرتغال طی ۴ روز و از بامداد دوشنبه آغاز خواهد شد.جدال قهرمانی کماکان بین پورتوی صدرنشین و بنفیکا رده دومی جریان دارد ضمن اینکه اسپورتینگ لیسبون برای کسب سهمیه مستقیم لیگ اروپا با براگا رقابت دارد و همبازیان مهدی طارمی در تیم ریو‌آوه هم برای حضور در رتبه پنجم جدول و کسب سهمیه پلی آف لیگ اروپا با فامالیکائو رقابت میکنند.

مروری بر دیدارهای مهم هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر پرتغال

پورتو صدرنشین لیگ پرتغال این هفته در خانه تیم دوازدهم جدول یعنی پاکوش فریرا بازی خواهد کرد و پیروزی در این دیدار منجر به ادامه صدرنشینی آنها خواهد شد.بنفیکا که هفته قبل در زمین سانتاکلارا ناباورانه شکست خورد در خانه ماریتیمو بازی میکند و کوچکترین لغزشی احتمال قهرمانی عقابها را کمتر میکند.

اسپورتینگ لیسبون دیگر تیم بزرگ پرتغال که در رده سوم قرار دارد مانند پورتو و بنفیکا، خارج از خانه بازی و در زمین بلننسه به میدان میرود و برای حفظ جایگاهش نیاز به برد دارد.

براگا تعقیب کننده اسپورتینگ لیسبون که هفته قبل مقابل تیم پنجم یعنی فامالیکائو متوقف شد و رتبه سوم را به لیسبونیها تقدیم کرد این هفته در خانه ریو آوه به میدان میرود و برای کسب سهمیه مستقیم لیگ اروپا نیاز به هر ۳ امتیاز بازی دارد.

وضعیت لژیونرهای ایرانی

مهدی طارمی با درخشش در ترکیب ریوآوه برای دومین هفته متوالی گلزنی کرد تا هم تعداد گلهای خود را به عدد ۱۱ برساند و هم اینکه تیمش در جدول رده بندی شرایطی را پیدا کرد که حالا از شانس حضور در پلی آف لیگ اروپا برخوردار شده است.ریو آوه این هفته در خانه بازی سختی برابر تیم قدرتمند براگا دارد.‌

مهرداد درپی ثبت گل هشتم

مهرداد محمدی همراه با تیمش یعنی آوس از شانس کمی برای بقا در لیگ برتر پرتغال برخوردارند.آوس این هفته در زمین خود میزبان مورینسه است و مهرداد که از هفته هفدهم که هفتمین گل خود را به ثمر رسانده بود دیگر دروازه‌ای را فتح نکرد مصمم تست تا این طلسم را مقابل تیمی بشکند که در بازی رفت موفق به گشودن دروازخ‌اش شده بود.

امیرعابدزاده چشم انتظار تصمیم مربی

از زمان شروع مجدد لیگ برتر پرتغال هنوز امیر عابدزاده برای ماریتیمو به میدان نرفته است.ماریتیمو این هفته میزبان بنفیکا خواهد بود و باید منتظر ماند و دید آیا به امیر بازی خواهد رسید یا خیر؟

برنامه بازیهای هفته بیست و نهم

? دوشنبه ۹تیرماه
? ساعت ۳۰ دقیقه بامداد
? ورزشگاه: دوبسا
بوآویشتا _ سانتاکلارا
? ساعت ۲۰:۳۰
? ورزشگاه: دی‌آوس
دیپورتیوو آوس _ مورینسه
? ساعت ۲۱:۳۰
? ورزشگاه:دوماریتیمو
ماریتیمو _ بنفیکا
? سه‌شنبه ۱۰ تیرماه
? ساعت ۳۰ دقیقه بامداد
? ورزشگاه: کاپیتال دو موول
پاکوش فریرا _ پورتو
? ساعت ۲۰:۳۰
? ورزشگاه: مونیکیپال
فامالیکائو _ پورتی موننزه
? ساعت ۲۲:۴۵
? ورزشگاه :آفونسو هنریکه
گیمارش _ ستوبال
? چهارشنبه ۱۱ تیرماه
? ساعت ۱ بامداد
? ورزشگاه: دوس آرکوس
ریوآوه _ براگا
? ساعت ۲۲:۳۰
? ورزشگاه: دورستلو
بلننسه _ توندلا
? پنجشنبه ۱۲ تیرماه
? ساعت ۴۵ دقیقه بامداد
? ورزشگاه: خوزه آلوالاده
اسپورتینگ لیسبون _ ژیل ویسنته

در جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال پورتو با ۶۷ بنفیکا ۶۴ و اسپورتینگ لیسبون با ۵۲ امتیاز در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.
در قعر جدول هم آوس با ۱۴ امتیاز هجدهم و پورتی موننزه با ۲۴ امتیاز در رتبه هفدهم قرار دارد.

انتهای پیام/