سکوت ابراهیمی شکست: چه شد که از استقلال جدا شدم؟

از فرودگاه ایران موبایلم خاموش بود تا زمانی که رسیدم قطر آنجا هم خاموش بود من که قرارداد بستم پیام دادند تروخدا برگرد.

ه گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، امید ابراهیمی بازیکن تیم فوتبال الاهلی قطر گفت : من تازه از جام جهانی برگشته بودم. مدیرعامل وقت باشگاه با من تماس گرفت. یک خسته نباشید گفت و بعدش قرار شد همدیگر را ببینیم و درباره آینده صحبت کنیم. من گفتم حدود یک میلیارد تومان از باشگاه استقلال طلب دارم، تکلیف این طلبم را روشن کنید. پولم را از استقلال نگرفته بودم. این یک عرف است.
چالشی برای من درست کردند که امید از قبل قرارداده بسته و مذاکرات با استقلال سرکاری است. خدا شاهد است…. من اینقدر مرد هستم که دروغ نگویم. خدا می‌داند قبل از جام جهانی یا حتی در زمان برگزاری جام جهانی من یک کلمه با هیچ باشگاهی مذاکره نکردم.
وقتی دیدم از باشگاه استقلال خبری نشد، با الاهلی توافق کردم. برایم ویزا و بلیت گرفتند. طبیعتا باید به قطر می‌رفتم. آدم وقتی از کشور خارج می‌شود، تلفن همراهش را خاموش می‌کند. من از داخل فرودگاه تهران موبایلم را خاموش کردم! وقتی رسیدم قطر هم موبایلم خاموش بود. حالا من قراردادم را با الاهلی بسته‌ام، به من پیام می‌دهند توروخدا بیا قرارداد ببندد! من شوکه شده بودم. ۱۰ روز یک تماس تلفنی نگرفتند بعد وقتی فهمیدند من با الاهلی قرارداد بسته‌ام نمی‌دانم چرا یکهو یادشان افتاد امید ابراهیمی هم هست و باید به او زنگ بزنیم که برگردد!

بیشتر بخوانید :

عملکرد امید ابراهیمی در سال 98