فتح‌الله‌زاده : وزیر ورزش می گوید استقلال پنالتی بدهد تا گل بخوریم؟

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال : پشت پرده جدایی استراماچونی باعث رفتنم از استقلال شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی فتح‌الله‌زاده ، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اظهار داشت: با استعفایم از استقلال مردانگی کردم.من مدیرعامل بودم، با دیگران برای مدیرعاملی جلسه می‌گذاشتند. بداخلاقی‌های اطراف وزیر ورزش نبود در استقلال می‌ماندم. از سلطانی‌فر تعریف نکردم اما نتیجه نگرفتن استقلال ربطی به وزیر ندارد.

وی ادامه داد : مگر سعیدلو پرسپولیسی نبود،چرا استقلال در زمان او قهرمان شد؟ آیا وزیر می‌گوید به تیم حریف پنالتی بدهید تا گل بخورید؟ 13 میلیارد بدهی داشتم، هزار میلیارد سرمایه به استقلال اضافه کردم. آقای رئیسی! آماده ام تمام اموالم را بررسی کنید. در مورد زمین کیاشهر همه آنهایی که تهمت زدند را به خدا واگذار می‌کنم. آقایی که می‌گفت زمین کمپ اعیانی است بیشتر مطالعه کند.

در مذاکره با استراماچونی قیچی شدم!

او افزود : آشتیانی شکایت از کمپ حجازی را پیگیری نکرد. به سعادتمند نامه نوشتم که لو رفتن قرارداد استراماچونی را پیگیری کند. وقتی شکایت را پیگیری نمی‌کنند حتما پایشان گیر است. در مذاکره با استراماچونی من را قیچی کردند! اصرار من بر شکایت از عوامل انتشار قرارداد استراماچونی باعث جدایی‌ ام از استقلال شد.

وی اذعان داشت‌: زمانی که کسی نمی‌دانست چارتر چیست استقلال را به ازبکستان بردم. هوادار نباید از من بخواهد با کسی که از او حکم گرفتم دعوا کنم. در مورد مسی 3 باز از «اگر» استفاده کردم اما حرفم را مسخره کردند. حسین علوی را رسولی‌نژاد معرفی کرد. به 2 نفر در لو دادن قرارداد استراماچونی مشکوک هستم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: درخواست هواداران استقلال از سعادتمند: استراماچونی را برگردان!