رمضانی : آقای افاضلی اطلاعاتت را درست کن بعد حرف بزن

هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی صحبت های عجیبی را بر زبان آورد. افاضلی در گفت وگویی که انجام داد اعلام کرد اینکه استقلالی‌ها در بیمارستان آتیه تهران که دکتر ستوده پزشک این تیم یکی از سهامدارانش است تست دادند و گفتند تعدادی از تست ها مثبت شده جای ابهام است.

بعد از آنکه تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان استقلال در دو نوبت مثبت اعلام شد و مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند به شهرستان جم سفر نکنند، هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی صحبت های عجیبی را بر زبان آورد. افاضلی در گفت وگویی که انجام داد اعلام کرد اینکه استقلالی‌ها در بیمارستان آتیه تهران که دکتر ستوده پزشک این تیم یکی از سهامدارانش است تست دادند و گفتند تعدادی از تست ها مثبت شده جای ابهام است. به عبارت بهتر افاضلی استقلالی ها را متهم کرد که مثبت شدن نتایج تست های کرونای این تیم مشکوک است و آنها نمی‌خواستند به جم سفر کنند.

این صحبت های افاضلی اما با واکنش استقلالی‌ها مواجه شده؛ سعید رمضانی سرپرست استقلال در این خصوص گفت:‌ «خدمت آقای افاضلی باید عرض کنم که ما اصلا در بیمارستان آتیه تست ندادیم و اطلاعات غلط به عرض ایشان رساندند. بهتر است ایشان اطلاعات شان را کامل کنند و بعد اظهارنظر کنند.» وی ادامه داد: «من به عنوان سرپرست تیم استقلال هرگز با چنین مساله مهمی که جان انسان ها وسط است، شوخی نمی کنم ، چه برسد به اینکه بخواهم دروغ بگویم. در چنین شرایطی با توجه به مثبت شدن تست بازیکنانم هرگز به خودم اجازه نمی دهم درباره فوتبال حرف بزنم. الان تمام دغدغه و نگرانی ما جان بازیکنان است و فوتبال اصلا برایمان اهمیت ندارد.»رمضانی در پایان افزود: «بهتر است دوستان درباره تیم خودشان اظهارنظر کنند و حالا که جان تعداد زیادی آدم در خطر است اینچنین موضوع را به سود منافع خود به جای دیگری نبرند.»