لیگ برتر انگلیس | منچستر یونایتد و لستر سیتی 8 گل زدند+ فیلم

هفته سی و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس با انجام ۲ بازی همزمان، پیگیری شد که برد پر گل منچستریونایتد و لسترسیتی را به همراه داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،منچستریونایتد رده پنجمی در اولدترافورد میزبان بورنموث رده نوزدهمی بود که این دیدار با برتری پنج بر ۲ یونایتد‌ها به پایان رسید.

در این بازی ابتدا “جونیور استنیسلاس ” بازیکن بورنموث در دقیقه ۱۶ دروازه تیم میزبان را گشود و سپس در دقیقه ۲۹ “میسون گرین وود ” گل تساوی منچستریونایتد را به ثمر رساند. “مارکوس رشفورد ” در دقیقه ۳۵ از روی نقطه پنالتی برای دومین بار دروازه بورنموث را باز کرد. پس از او “آنتونی مارسیال” در دقیقه ۲+۴۵ گل سوم میزبان را به ثمر رساند.

در نیمه دوم “جوشوآ کینگ” در دقیقه ۴۹ گل دوم بورنموث را زد، اما “گرین وود” در دقیقه ۵۴ و “برونو فرناندز” در دقیقه ۵۹ گل‌های چهارم و پنجم شیاطین سرخ را زدند تا تیم “سولشر” با پیروزی پر گل ۵ بر ۲ صاحب ۳ امتیاز شود.

با این نتیجه منچستریونایتد با ۵۵ امتیاز از ۳۳ بازی به رتبه چهارم صعود کرد و تیم بورنموث هم با همان ۲۷ امتیاز در رتبه نوزدهم باقی ماند.

لستر سیتی رده سومی هم در ورزشگاه “کینگ پاور” میزبان تیم کریستال پالاس بود که موفق شد با گل “ایهیناچو” در دقیقه ۴۹ و “جیمی واردی” در دقایق ۷۷ و ۵+۹۰ به پیروزی ۳ برصفر دست یابد.

با این نتیجه لسترسیتی با ۵۸ امتیاز از ۳۳ بازی جایگاه خود را در رتبه سوم محکم‌تر کرد و تیم کریستال پالاس هم با همان ۴۲ امتیاز در رتبه سیزدهم باقی ماند.