نتیجه و خلاصه بازی دیدار های همزمان سری آ ایتالیا یکشنبه 15 تیر ماه

از سری رقابت های فوتبال برتر ایتالیا سری آ امشب از ساعت 22 پنج دیدار به صورت همزمان برگزارشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، از رقابت های هفته سی ام لیگ برتر فوتبال ایتالیا سری آ 5 بازی به صورت همزمان برگزار شد .

برشا 2 هلاس ورونا صفر

تیم فوتبال برشا در یک بازی خانگی مقابل تیم فوتبال هلاس ورونا قرار گرفت و این یدار با تک گل پاپتی در دقیقه 52 به سود تیم میزبان به پایان رسید. تور گروسا در دقیقه 96 گل دوم برشا را به ثمر رساند و تیم هلاس ورونا در این بازی موقعیت های زیادی را از دست داد و در نهایت 3 امتیاز را واگذار کرد.

کالیاری صفر آتالانتا 1

تیم فوتبال کالیاری در بازی خانگی در مقابل آتالانتا با حساب 1 بر صفر شکست خورد این بازی با تک گل بازیکن آتالانتا از روی نقطه پنالتی به پایان رسید .گل این بازی را لوئیس موریل در دقیقه 27 به ثمر رساند.

پارما 1 فیورنتینا 2

3 ضربه پنالتی تکلیف تیم پیروز در این بازی را مشخص کرد. در ابتدای بازی و در دقایق 18 و 31 پولگار 2 ضربه پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد و بازی دو بر صفر به سود میهمان جریان یافت .پس از آن تیم میزبان یعنی پارما موفق شد یکی از گلها را از روی ضربه پنالتی در دقیقه 49 توسط یورای کوچکا جبران کند اما در نهایت بازی با همان نتیجه 2 بر 1 به پایان رسید .

سمپدوریا 3 اسپال صفر

تیم فوتبال سمپدوریا در یک بازی برتر موفق شد 3 بار دروازه تیم فوتبال اسپال را باز کند و این تیم در دقایق 12 و 48 توسط کارول لینتی موفق به گلزنی شد و مانولو گابیادینی گل دیگر این تیم را به ثمر رساند وب ازی با حساب 3 بر صفر به سود سمپدوریا به پایان رسید .

اودینزه 2 جنوا 2

تیم فوتبال اودینزه در کوین لازانیا در دقیقه 73 یک بازی خانگی و به لطف گلزنی سوکو فوفانا در دقیقه 44 و کوین لازانیا در دقیقه 73 در مقابل تک گل تیم جنوا در دقیقه 81 توسط گوران پاندف این بازی خانگی را 2 بر 1 کند اما این پایان کار بود و تیم جنوا در دقیقه 97 موفق شد گل تساوی را توسط پینامونتی به ثمر برساند و بازی 2 بر 2 به پایان رسید.

انتهای پیام/