فوتسال زنان تعیین تکلیف شد/ فوتبال همچنان بلاتکلیف

با اعلام سازمان لیگ فوتسال، زمان برگزاری مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال زنان مشخص شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پس از اینکه مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان در سال 98 به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه تمام ماند، این لیگ در مرحله پلی آف بلاتکلیف ماند.

چهار تیم ملی حفاری ایران ، سایپا تهران ، مس رفسنجان و هیات فوتبال خراسان که به مرحله پلی آف این رقابت ها راه یافته بودند پیگیری هایی صورت دادند تا بدانند تکلیف مسابقات چه خواهد شد.

ابتدا اعلام شد که پس از بررسی های کارشناسانه و فنی، یکی از این چهار تیم به عنوان قهرمان این رقابت ها در فصل 98 اعلام خواهد شد که این تصمیم با اعتراض برخی تیم ها همراه شد.

برگزاری لیگ برتر فوتسال زنان، با رعایت پروتکل بهداشتی

تا اینکه در نهایت پس از چهار ماه سازمان لیگ اعلام کرد که مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان، با رعایت پروتکل بهداشتی و در با تمهیدات ویژه اوایل مرداد ماه برگزار خواهد شد.

بر اساس آخرین اخبار ارائه شده، قرار است که این رقابت‌ها سوم مرداد ماه برگزار شود. دو شهر اهواز و رفسنجان میزبانان بازی های نخست خواهند بود.

دو تیم سایپا و ملی حفاری در اهواز به مصاف هم خواهند رفت و هیات فوتبال استان خراسان و مس رفسنجان در سالن پیام نور شهر رفسنجان با هم دیدار خواهند کرد.

تمرینات تیم های راه یافته به پلی آف لیگ برتر فوتسال زنان نیز از دو روز گذشته آغاز شده است و تیم ها خود را برای رقابت های سوم مرداد ماه آماده می کنند.

گفتنی است در شرایطی که پس از چهار ماه در نهایت تکلیف مسابقات فوتسال زنان مشخص شد، رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان همچنان بلاتکلیف است و خبری از تصمیم گیری مسئولان فدراسیون فوتبال در این باره نیست.

انتهای پیام/