رمضانی: برای کسانی که «شوی» دیشب را اجرا کردند متاسفم

به سازمان لیگ نامه نوشتیم که به جای 9 نفر، از تمامی بازیکنان تست بگیرند. اصلاً شاید ما دروغ می‌گوییم و تست بقیه بازیکنان‌مان هم مثبت باشد.

سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت : دو روز است دارم از مسؤولان سازمان لیگ سوال می‌کنم این 25 درصد را از کجا و بر چه مبنایی قانون کرده‌اند ولی هیچکس جوابگو نیست و جوابی ندارند که بدهند. اول سوال کردم اگر سه دروازه‌بان یک تیم کرونا بگیرند تکلیف چیست و سوال دوم من این است که اگر سرمربی و دو دستیارش به این ویروس مبتلا شوند، چه کسی باید تیم را تمرین بدهد؟ اگر شما جوابی گرفتید ما هم گرفتیم.

برای دوستانی که شوی دیشب را اجرا کردند، متأسفم. آقایان تیم‌هایشان را داخل زمین بردند و گرم کردند و بعد از آن هم بیانیه دادند و گفتند به فیفا شکایت می‌کنیم. از این حرف خنده‌تان نمی‌گیرد؟ اگر کسی به فیفا شکایت کند، ابتدا باید دلیل بیاورد. فقط کافی است فیفا بشنود که استقلال برای جلوگیری از شیوع بیماری مانع از حضور تیمش در یک مسابقه شده است. آن وقت ببینید فیفا چه پاسخی خواهد داد.

شنیده‌ایم آقای سهیل مهدی مصاحبه کرده و مدعی شده بقیه بازیکنانی که کرونا ندارند باید تمرینات‌شان را شروع کنند. این حرف واقعا از یک مقام مسؤول بعید است. اگر چنین صحبتی انجام شده که شنیده‌ام در تلویزیون مصاحبه صورت گرفته باید منطقی پشت آن باشد. واقعاً آیا می‌دانند فوتبال چه بازی است؟ مگر فوتبال ورزش انفرادی است که بقیه اعضای تیم آن بروند و تمرین کنند؟

اتفاقاً استقلال باید شاکی باشد که بازیکنانش کرونا گرفتند و سلامتی‌شان به خطر افتاده اما عجیب است که آقایان می‌خواهند از ما راستی‌آزمایی کنند. این حرف‌ها دردناک است و ما را آزار می‌دهد.

بیشتر بخوانید :

رمضانی : از سوی فدراسیون از ۹ نفر از بازیکنان استقلال تست گرفتند