سیدی : دست به دامن کالدرون می شوم تا از پرسپولیس پول ما را بگیرد

مربی و مترجم سابق پرسپولیس : انصاری فرد یک مدیر ورزشی است اما همین مدیر پول زیادی را در باشگاه پرسپولیس حیف و میل کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محسن سیدی ، مربی و مترجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همچنان با رسول پناه و رغبتی در تماس هستیم اما اتفاق‌هایی که در باشگاه پرسپولیس رخ می‌دهد به حدی عجیب و غریب است که آنها هم به دلیل پرداخت نکردن پول ما احساس شرمندگی می‌کنند. هفته گذشته رسول پناه از حساب شخصی‌اش مبلغ کمی را به من پرداخت کرد. حتی قبل از اینکه به کرونا مبتلا شود به من گفت به زودی پولت را پرداخت می‌کنیم.

وی ادامه داد : مدیرانی که با عملکرد ضعیف خود و جا به جایی بی دلیل سرمربیان پرسپولیس سبب شدند این باشگاه 30،40 میلیارد بدهکار شود، اکنون باید پاسخگو باشند. برای چه گابریل کالدرون را تغییر دادند؟ :چرا انصاری‌فرد کاری کرد پرسپولیسی که در اوج قرار داشت مجبور شود در طول فصل پول قرارداد 2 کادرفنی را پرداخت کند؟ انصاری فرد یک مدیر ورزشی است اما همین مدیر پول زیادی را در باشگاه پرسپولیس حیف و میل کرد.

او افزود : ما اکنون می خواهیم دست به دامن کالدرون بشویم تا اگر بخشی از طلبش را به پرسپولیس تخفیف می دهد، از باشگاه بخواهد با این تخفیف پول قرارداد ما را پرداخت کند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: تهدید یحیی گل محمدی به استعفا از پرسپولیس