گل محمدی ‌: اگر مشکلات پرسپولیس ادامه یابد؛ من یکی نیستم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس : تیم را به امان خدا رها کردند و بین هیات مدیره سه نفره و کارمندان اختلاف وجود دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، یحیی گل محمدی ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت:نمی دانم چرا بعد از چند ماه اعضای هیات مدیره معرفی نمی شوند و در شان باشگاه نیست که هیات مدیره با سه نفر تشکیل شوند و آن سه نفر هم با یکدیگر اختلافاتی دارند که این اختلافات شیوع پیدا کرده بین دیگر کارمندان! اگر مدیریت قوی نباشد مطمئنا به چالش بزرگی خواهیم خورد و امیدوارم به این مسائل ورود کنند و آن را دست کم نگیرند.

وی ادامه داد : تیم نتیجه می گیرد دلیل نمی شود که چارت سازمانی باشگاه ناقص باشد. نمی دانم چرا این مسائل وجود دارد و چرا دو عضو اقتصادی قوی به باشگاه اضافه نمی شود تا مشکلات حل شود. تیم را به امان خدا رها کردند و چیزی که می گویند این است که تیم نتیجه می گیرد و به این دلیل کار اساسی صورت نمی گیرد. مسلما نگه داشتن این تیم، بازیکنان و کادر برای فصل آینده با این شرایط سخت می شود.

او افزود : اگر خودم ببینم شرایط به این شکل ادامه می‌یابد شاید تصمیمی بگیرم که خوشایند برای خودم و باشگاه نباشد.گفتم که ما باید پاسخگوی هواداران باشیم. هواداران اولین کسی که می بینند اول سرمربی باشگاه است. با توجه به این همه مشکلاتی که از نظر مدیریتی و مالی دارد من چطور می توانم جوابگوی بازیکنان و هواداران باشیم.گفتن ندارد اما تا چه زمانی بهمراه آقای پیروانی می‌توانیم به بازیکنان پول قرض بدهیم یا مانع اعتصاب آنها شویم و این در شان باشگاه پرسپولیس نیست. اگر این مشکلات بخواهد ادامه داشته باشد من یکی از همین الان می‌گویم که نیستم!

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: سلطانی فر : با خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، وزارت وظایف حاکمیتی را اجرا می کند