چالش بزرگ فرهاد مقابل تراکتور: رویارویی یا عدم رویارویی در دیدار شش امتیازی؟

فرهاد مجیدی حالا با چالش جدیدی روبه رو شده است و آن تقابل یا عدم تقابل با تراکتور در هفته بیست و چهارم است. موضوعی که مجیدی نمی خواهد زیر بار این تقابل حساس برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بعد از لغو دیدار استقلال و پارس جنوبی از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر ایران به دلیل مبتلا شدن چند بازیکن استقلال به ویروس کرونا، مجیدی تاکید کرد که تمرینات تیمش به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود و بازیکنان تیمش باید در قرنطینه کامل قرار بگیرند.

این درحالی است که برخی مسئولان سازمان لیگ در تماس با احمد سعادتمند از او خواسته اند که تیمش را برای دیدار با تراکتور در هفته بیست و چهارم اماده کند. موضوعی که با مخالفت فرهاد مجیدی رو به رو شده و تاکید کرده برای سلامتی بازیکنانش حاضر نیست قرنطینه را بشکند چرا که ممکن است بازیکنانش در حال حاضر ناقل بیماری کرونا باشند.

البته که اگر جواب تست های دوم بازیکنان استقلال منفی باشد و به حد نصاب 25 درصد نرسد مجیدی نمی تواند طبق هیچ قانونی مقابل تراکتور تیمش را به میدان نفرستد. باید دید جواب تست های بازیکنان استقلال چه زمانی اماده خواهد شد و ایا مجیدی زیر بار این مسابقه حساس خواهد رفت یا خیر.