بدهی سنگین سرخ‌ها به خارجی‌ها و انحلال پرسپولیس برای لیگ بیستم؟

پرسپولیس هرچند در زمین مسابقه با صلابت و قدرت و شکست دادن حریفان خود صدرنشینی را تجربه می کند و بازهم به سمت قهرمانی در لیگ برتر می رود اما خارج از زمین مسابقه و در بحث مدیریتی روزهای تاریکی را پشت سر می گذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ انگار مدیران پرسپولیس قسم خورده اند که در روزهایی که مسئولیت در این تیم دارند طوری رفتار کنند تا با عدم تسویه حساب بازیکنان و مربیان خارجی کاری کنند تا انها با شکایت طلب سنگین خود را بگیرند و در کنار غرامت عجیبی را روی دوش باشگاه بگذارند.

هواداران هنوز نگران بدهی سنگین باشگاه به برانکو بودند که خبر محکومیت 750 هزار دلاری پرسپولیس به گابریل کالدرون و دستیارانش در رسانه ها مطرح شد و این موضوع دیگر تیر خلاص به بدنه مدیریت دوران حضور محمد حسن انصاری فردی بود که هواداران او را از جنس خودشان می دانستند اما با سومدیریت شخص او طوری رفتار شد تا کالدرون به سمت خروج از درب باشگاه هدایت شود و به دلیل عدم پرداخت طلب او، حالا شکایت دیگری یقه باشگاه را گرفته است.

طلب 1 میلیون و 50 هزار یورویی برانکو در کنار طلب 480 هزار یورویی بودیمیر و حالا طلب 750 هزار دلاری کالدرون و دستیارانش روزهای سختی را برای پرسپولیس در فصل بعد رقم زده است.