نتیجه و خلاصه بازی دیدار های همزمان سری آ ایتالیا پنج شنبه 19 تیر ماه + فیلم

هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال ایتالیا با 4 دیدار همزمان از ساعت 15 دقیقه بامداد ادامه یافت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایتالیا سری آ با 4 دیدار همزمان در بامداد امروز پیگیری شد.

دیدار های همزمان سری آ ایتالیا:

آتالانتا – سمپدوریا

تیم فوتبال آتالانتا با گلهای دقیقه 75 و 85توسط تولولی و و موریل به دو گل دست یافت تا بازی را مقابل سمپدوریا با نتیجه 2 بر صفر پیروز شود.

بولونیا- ساسولو

تیم ساسولو در زمین حریف در دقیقه 41 موفق شد توسط براردی به گل اول دست پیدا کند و در دقیقه هاراسلین در دقیقه 57 گل دوم را وارد دروازه حریف کرد.

تیم فوتبال بولونیا در دقیقه 91 توسط مودوبارو یکی از گلها را جبران کرد و بازی با حساب 2 بر 1 بازی را واگذار کرد.

آاس رم – پارما

تیم فوتبال آاس رم در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم فوتبال پارما بود که در دقیقه 9 بازی یورای کوچکا از روی نقطه پنالتی گل اول پارما را به ثمر رساند.

در ادامه و قبل از پایان نیمه اول بازی هنریک میخیتاریان بازی را برای رمی ها به تساوی کشاند و در ادامه جردن ورتوت روی پاس گل میخیتاریان توانست دومین گل آاس رم را به ثمر برساند و در پایان بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود رم به پایان رسید.

تورینو – برشا

تیم فوتبال تورینو در چارچوب هفته 31 سرِ آ ایتالیا به مصاف برشا رفت که این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود نورینو خاتمه پیدا کرد.

تک گل برشا دقیقه 21 توسط تورگروسا به ثمر رسید و تیم فوتبال تورینو در دقایق 48 و 58 و 86 تواسنت دروازه برشا باز کند و برنده این بازی باشد.

انتهای پیام/