پریمیر لیگ پرتغال در ۴ هفته مانده به پایان

هفته سی و یکم رقابتهای فوتبال باشگاههای پرتغال موسوم به “پریمیر لیگ” طی ۴ روز از چهارشنبه شب برگزار خواهد شد.پورتو صدرنشین رقابتها در خانه تیم توندلا کار راحت تری نسبت به بنفیکا دارد که مهمان “فامالیکائو” پدیده این فصل لیگ پرتغال است.
در این هفته امیر عابدزاده همراه با تیمش “ماریتیمو” در اولین دیدار لیگ پرتغال در خانه بوآویشتا بازی خواهد کرد.مهدی طارمی در ترکیب “ریوآوه” در خانه پذیرای تیم “پورتی موننزه” خواهند بود و مهرداد محمدی همراه با “دیپورتیوو آوس” میزبان “ویتوریو ستوبال هستند.

بازیهای حساس هفته سی و یکم لیگ پرتغال

بوآویشتا _ ماریتیمو
امیر عابدزاده در شروع مجدد رقابتهای لیگ پرتغال ۴ هفته نیمکت نشین بود تا اینکه در هفته ۲۸ فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و طی دو دیدار اخیر با ثبت دو کلین شیت تعداد کلین شیتهای خود را به عدد ۸ رساند.امیر در دیدار با بوآویشتا درپی ثبت نهمین کلین شیت فصل خود میباشد.ماریتیمو با دو برد متوالی در برابر بنفیکا و سانتاکلارا با ۳۴ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار گرفته است و کاملا از منطقه خطر دور شده است.

آوس _ ستوبال
سقوط تیم مهرداد محمدی قطعی شده و لژیونر موفق فوتبال کشورمان حالا درپی انگیزه های فردی مانند دو رقمی کردن تعداد گلهایش میباشد.مهرداد با ثبت ۷ گل و ارسال ۵ پاس گل بهترین بازیکن تیمش بوده و حالا در دیدار با ستوبال درپی به ثمر رساندن گل هشتم پرتغالی خود میباشد.ستوبال ۴ هفته متوالی است که روی نوار باخت گام برمی دارد و اکنون با ۳۰ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد.

ریوآوه _ پورتی موننزه
یاران مهدی طارمی هفته گذشته در مقابل ژیل ویسنته با نتیجه ۱ بر ۰ باختند تا کارشان برای کسب سهمیه مستقیم لیگ اروپا سخت شود.آنها این هفته در زمین خود پذیرای تیم در حال سقوط و رده هفدهمی “پورتی موننزه” هستند.۳ امتیاز این دیدار برای هر دو تیم مهم و حیاتی است.طارمی در این دیدار به دنبال افزایش تعداد گلهایش در این فصل میباشد که تا اینجای کار ۱۳ گل بوده است.

توندلا _ پورتو
صدرنشین رقابتهای لیگ برتر پرتغال اینروزها سرحالترین تیم “پریمیرلیگ” پرتغال است.شاگردان “کونسیسائو” در ۵ دیدار اخیر ضمن کسب ۴ پیروزی و ۱ تساوی گلی را دریافت نکرده‌اند.پورتو اکنون با ۷۳ امتیاز ۶ امتیاز بیشتر از بنفیکا دارد و عبور از تیم رده شانزدهمی توندلا به معنای یک گام نزدیکتر شدن به قهرمانی برای آنها خواهد بود.

فامالیکائو _ بنفیکا
کوچکترین لغزشی از طرف بنفیکا تا پایان فصل به منزله از دست رفتن شانس قهرمانی خواهد بود.آنها این هفته در خانه “فامالیکائو” تیم پنجم جدول و پدیده این فصل لیگ پرتغال بازی خواهند کرد.بنفیکا با ۶۷ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و فامالیکائو با ۴۸ امتیاز پنجم است.در بازی رفت بنفیکا با ۴ گل به پیروزی رسیده بود.

برنامه هفته سی و یکم رقابتهای فوتبال باشگاههای پرتغال

چهارشنبه ۱۸ تیرماه
ساعت ۲۲:۳۰
ورزشگاه: دوبسا
بوآویشتا _ ماریتیمو
پنجشنبه ۱۹ تیرماه
۴۵ دقیقه بامداد
ورزشگاه: دوآوس
آوس _ ستوبال
ساعت ۲۰:۳۰
ورزشگاه: دوس‌آرکوس
ریوآوه _ پورتی موننزه
ساعت ۲۲:۴۵
ورزشگاه: ژائو کاردوسو
توندلا _ پورتو
جمعه ۲۰ تیرماه
ساعت ۱ بامداد
ورزشگاه: مونیکیپال جونیو
فامالیکائو _ بنفیکا
ساعت ۲۰:۳۰
ورزشگاه: آلفونسو هنریکه
گیمارش _ ژیل ویسنته
ساعت ۲۲:۴۵
ورزشگاه: خوزه آلوالاده
اسپورتینگ لیسبون _ سانتاکلارا
شنبه ۲۱ تیرماه
ساعت ۱ بامداد
ورزشگاه: ماتارئال
پاکوش فریرا _ براگا
ساعت ۲۲:۴۵
ورزشگاه: ناسیونال
بلننسه _ مورینسه