دربی لندن برای سهمیه اروپایی/ آخرین تلاشهای قعرنشینان برای فرار از سقوط

لیگ جزیره به ایستگاه ۳۵ رسید و هفته سی و پنجم رقابتهای فوتبال باشگاههای انگلستان با انجام دو دیدار راس ساعت ۱۶ به وقت تهران آغاز میشود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، هفته سی و پنجم رقابتهای فوتبال باشگاههای انگلستان عصر شنبه با انجام دو دیدار راس ساعت ۱۶ به وقت تهران آغاز میشود.هفته سی و پنجم ظرف ۳ روز برگزار خواهد شد و بلافاصله عصر ۳ شنبه فوتبال جزیره وارد هفته سی و ششم خواهد شد.

جدالهای حساس هفته سی و پنجم

نوریچ _ واتفورد

۶ شکست متوالی نوریچ را به سمت “چمپیون شیپ” سوق داده است.شاگردان دنیل فارکه با ۲۱ امتیاز در رتبه آخر جدول ۲۰ تیمی جزیره قرار دارند و این هفته در “کاروو رود” پذیرای وستهام هستند که با ۳۱ امتیاز در رتبه شانزدهم یعنی یک پله بالاتر از مرز سقوط قرار دارد.نوریچ هفته قبل ۲ بر ۱ مغلوب واتفورد شد و وستهام هم با ۱ گل به برنلی باخت.بازی رفت ۲ تیم را وستهام ۲ بر ۰ برده بود و حالا ۳ امتیاز این دیدار برای هر دو تیم مخصوصا نوریچ جنبه حیاتی دارد.

واتفورد _ نیوکاسل

پیروزی هفته قبل واتفورد در مقابل نوریچ قعرنشین باعث شد تا شاگردان “نایجل پرسون” ۳۱ امتیازی شده و خود را به رتبه هفدهم یعنی بله مرز سقوط برسانند.آنها برای فرار از سقوط این هفته در “ویکاریگ رود” میزبان نیوکاسل هستند که هفته قبل با نتیجه ۵ بر ۰ مغلوب منچسترسیتی شد.نیوکاسل با ۴۳ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارد که نه شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را دارد و نه خطر سقوط تهدیدش میکند.بی انگیزگی رقیب حالا به کار واتفورد که در بازی رفت در “سنت جیمز پارک” برابر آنها به تساوی ۱ بر ۱ رسید.

شفیلد یونایتد _ چلسی

شفیلد یونایتد پدیده این فصل لیگ برتر انگلستان با پیروزی ۱ بر ۰ هفته قبل در خانه مقابل رقیبش در کسب سهمیه لیگ اروپا یعنی ساوتهمپتون با ۵۱ امتیاز در رتبه هفتم و یک امتیازی “وولوز” رسید.شاگردان “کریس وایلدر” این هفته در ورزشگاه “بارامال” پذیرای تیم سوم جدول یعنی چلسی هستند.مردان “فرانک لمپارد” هفته قبل در خانه کریستال پالاس با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شدند و حالا با ۶۰ امتیاز در رتبه سوم حضور دارند.بازی رفت دو تیم در “استمفورد بریج” با تساوی ۲ بر ۲به پایان رسیده بود.

آستون ویلا _ کریستال پالاس

۳ باخت متوالی آنهم بدون گل زده باعث شده است تا آستون ویلا با ۲۷ امتیاز در رتبه نوزدهم جدول پریمیرلیگ انگلستان قرار بگیرد و ۴ دیدار باقی مانده شاگردان “دین اسمیت” حکم مرگ و زندگی را برایشان داشته باشد.آنها در “ویلا پارک” هفته قبل با ۳ گل مغلوب منچستریونایتد شدند و این هفته هم باز در خانه بازی دارند و پذیرای کریستال پالاس هستند که هفته قبل با شکست ۳بر ۲ برابر چلسی ضمن تحمل چهارمین باخت متوالی با همان ۴۲ امتیاز در رتبه چهاردهم باقی ماندند. بازی رفت را کریستال پالاس با گل جردن آیو ۱ بر ۰ برده بود.

تاتنهام _ آرسنال

شاگردان آقای خاص هفته گذشته نتوانستند در خانه از سد بورنموث رده هجدهمی عبور کنند و به تساوی صفر بر صفر رسیدند و با ۴۹امتیاز در رتبه نهم قرار بگیرند. در مقابل آرسنال با استفاده از این موضوع و با پیروزی ۲ بر ۰ مقابل “وولور همپتون” ۵۰ امتیازی شد و خود را یک پله بالاتر از رقیب همشهری در رتبه هشتم قرار داد.دربی لندن به میزبانی تاتنهام گل بازیهای این هفته پریمیر لیگ خواهد بود و جدال بر سر کسب سهمیه و البته موقعیت مکانی دو تیم این دیدار را به یک بازی ۶ امتیازی تبدیل کرده است.بازی رفت به میزبانی آرسنال در ورزشگاه امارات با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسیده بود.

بورنموث _ لستر سیتی

شاگردان “ادی هاو” هفته قبل بعد از ۵ شکست متوالی موفق شدند در خانه، تاتنهام را با تساوی بدون گل متوقف کنند تا با ۲۸امتیاز در رتبه هجدهم یعنی درست در مرز سقوط قرار بگیرند.آنها این هفته هم در “ویتالیتی استادیوم” میزبان هستند و رقیبشان لسترسیتی است که هفته قبل برابر آرسنال به تساوی ۱ بر ۱ رسید و با ۵۹ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت.شاگردان برندن راجرز برای کسب سهمیه چمپیونز لیگ تلاش میکنند و بورنموث برای فرار از سقوط میجنگد.بازی رفت دو تیم با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع لستر به پایان رسیده بود.

منچستریونایتد _ ساوتهمپتون

فرم عالی شاگردان “سولشیائر” باعث ۴ برد متوالی و حضور آنها با ۵۸ امتیاز در رتبه پنجم شده است.شیاطین سرخ هفته قبل آستون ویلا را با ۳ گل شکست دادند و این هفته در “اولدترافورد پذیرای ساوتهمپتون هستند که ۳ هفته است نباخته و هفته قبل با اورتون به تساوی ۱ بر ۱ رسید.پیروزی در این دیدار کسب سهمیه چمپیونز لیگ را برای منچستریونایتد نسبتا قطعی میکند اما نتیجه بازی برای ساوتهمپتون که نه شانس کسب سهمیه دارد و نه خطر سقوط تهدیدش میکند اهمیت چندانی ندارد.

برنامه بازیهای هفته سی و پنجم لیگ جزیره

? شنبه ۲۱ تیرماه
? ساعت ۱۶:۰۰
? ورزشگاه: کاروو رود
نوریچ _ وستهام
? ورزشگاه: ویکاریگ رود
واتفورد _ نیوکاسل
? ساعت ۲۱:۰۰
? ورزشگاه: بارامال
شفیلد یونایتد _ چلسی
? ساعت ۲۴:۳۰
? ورزشگاه: فالمر استادیوم
برایتون _ منچسترسیتی

? یکشنبه ۲۲ تیرماه
? ساعت ۱۵:۳۰
? ورزشگاه: مولینکس استادیوم
وولورهمپتون _ اورتون
? ساعت ۱۷:۴۵
? ورزشگاه: ویلا پارک
آستون ویلا _ کریستال پالاس
? ساعت ۲۰:۰۰
? ورزشگاه: تاتنهام
تاتنهام _ آرسنال
? ساعت ۲۲:۰۰
بورنموث _ لستر سیتی

? دوشنبه ۲۳ تیرماه
? ساعت ۲۳:۳۰
? ورزشگاه: اولدترافورد
منچستریونایتد _ ساوتهمپتون

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: