هفته ۳۲ سری آ تحت تاثیر جدالهای بالای جدول/ یووه – آتالانتا/ ناپولی – میلان بازیهای دیدنی ایتالیا

هفته سی و دوم رقابتهای فوتبال باشگاههای ایتالیا عصر شنبه آغاز خواهد شد و بامداد سه شنبه به پایان میرسد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، از جمع قعرنشینان تیم جنوا همچنان امیدوار به بقا میباشد و در بالای جدول جدالهایی حساس برای کسب سهمیه چمپیونز لیگ و همچنین لیگ اروپا از جذابیت‌های این هفته لیگ ایتالیا خواهد بود.

بازیهای حساس هفته سی و دوم سری آ

لاتزیو _ ساسولو

دو شکست متوالی لاتزیو برابر میلان و لچه باعث شد تا شاگردان “سیمونه اینزاگی” از فرم خوب خود فاصله گرفته و حالا با ۶۸ امتیاز از یوونتوس صدرنشین ۷ امتیاز فاصله داشته باشند. آنها این هفته در خانه پذیرای ساسولو هستند که در ۳ بازی اخیر با ۳ پیروزی متوالی در بهترین شرایط قرار دارد و هفته گذشته با پیروزی دو بر یک مقابل بولونیا ۴۳ امتیازی شد و در رتبه هشتم قرار داد. بازی رفت دو تیم را لاتزیو با نتیجه دو بر یک پیروز شده بود اما شرایط دو تیم در حال حاضر با آن مقطع کاملا متفاوت است.

برشا _ رم

باخت ۳ بر ۱ برشا در هفته قبل مقابل تورینو باعث شد تا شاگردان دیگو لوپز با همان ۲۱ امتیاز در رتبه نوزدهم باقی بمانند و حالا تمام دیدارهایشان تا انتهای فصل حکم فینال را برایشان پیدا کند.آنها این هفته در خانه و ورزشگاه “ماریو ریگامونتی” میزبان رم هستند که هفته قبل پس از ۳ شکست متوالی موفق شد با نتیجه دو بر یک پارما را شکست دهد و با ۵۱ امتیاز در رتبه پنجم قرار بگیرد.مردان “فونسکا”برای کسب سهمیه چمپیونز لیگ و تیم برشا برای بقا در سری آ نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این بازی دارند.

یوونتوس _ آتالانتا

حساسترین بازی هفته سی و دوم سری آ در تورین به میزبانی یوونتوس برگزار خواهد شد.جایی که صدرنشین سری آ پذیرای تیم سوم جدول یعنی آتالانتا خواهد بود.شاگردان “مائوریتزیو ساری” هفته قبل ۷ پیروزی متوالی در “سن سیرو” مغلوب میلان شدند اما همچنان با همان ۷۵ امتیاز در صدر باقی ماندند.آتالانتا هفته قبل در ادامه پیروزیهای متوالی خود موفق شد ۲ بر ۰ سامپدوریا را شکست داده و با ۶۶ امتیاز در رتبه سوم و ۲ امتیازی لاتزیو قرار بگیرد.در بازی رفت یوونتوس ۳ بر ۱ به پیروزی رسیده بود و حالا آتالانتا به فکر گرفتن انتقام آن دیدار پای به مستطیل سبز خواهد گذاشت.

جنوا _ اسپال

دیدار تیم رده هجدهمی جنوا در برابر اسپال قعرنشین هم حساسیت خاص خود را دارد.برای بقا هر دو تیم به حداکثر امتیازات تمام دیدارهای پیش رو نیاز دارند.جنوا که هفته قبل در خانه ۲ بر ۱ به ناپولی باخت این هفته هم در “لوییجی فراریس” میزبان خواهد بود.اسپال رقیب جنوا هفته گذشته در خانه ۳ بر ۰ به اودینزه باخت و با همان ۱۹ امتیاز در رده بیستم باقی ماند.بازی رفت دو تیم در زمین اسپال با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسیده بود.

ناپولی _ میلان

قهرمان کوپا ایتالیا هفته قبل در سری آ موفق شد در “لوییجی فراریس” با نتیجه دو بر یک جنوا را شکست دهد و با ۵۱ امتیاز در رتبه ششم قرار بگیرد.شاگردان “گتوزو” این هفته تیم سرحال میلان را در مقابل دارند که هفته قبل طی یک بازی دیدنی و با کامبکی فراموش نشدنی صدرنشین سری آ را ۴ بر ۲ شکست دادند و با ۴۹ امتیاز در رتبه هفتم فقط ۲ امتیاز کمتر از ناپولی دارند.جدال بر سر کسب سهمیه مستقیم لیگ اروپا این بازی را به یک دیدار ۶ امتیازی تبدیل کرده است.بازی رفت ۲ تیم در سن سیرو با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ به پایان رسیده بود.

اینتر _ تورینو

از دست دادن ۴ امتیاز طی دو هفته متوالی باعث شد تا “نراتزوری” رتبه سوم جدول سری آ را به آتالانتا بدهد.شاگردان “کونته” هفته قبل در مقابل ورونا به نتیجه مساوی ۲بر ۲ رسیدند و با ۶۵ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفتند.اینتر در آخرین بازی هفته سی و دوم در “جوزپه مه آتزا” میزبان تورینو خواهند بود که هفته قبل پس از ۳ شکست متوالی موفق شد با نتیجه سه بر یک برشا را شکست داده و با ۳۴ امتیاز در رتبه پانزدهم قرار بگیرد.بازی رفت را اینتر با نتیجه ۳ بر ۰ برده بود.

برنامه بازیهای هفته سی و دوم سری آ

? شنبه ۲۱ تیرماه
? ساعت ۱۹:۴۵
? ورزشگاه: المپیک رم
لاتزیو _ ساسولو
? ساعت ۲۲:۰۰
? ورزشگاه:ماریو ریگامونتی
برشا _ رم

? یکشنبه ۲۲ تیرماه
? ساعت ۱۵ دقیقه بامداد
? ورزشگاه: آلیانز استادیوم
یوونتوس _ آتالانتا
? ساعت ۱۹:۴۵
? ورزشگاه: لوییجی فراریس
جنوا _ اسپال
? ساعت ۲۲:۰۰
? ورزشگاه: ساردینیا آره نا
کالیاری _ لچه
? ورزشگاه: آرتمیو فرانچی
فیورنتینا _ ورونا
? ورزشگاه: اینیو تاردینی
پارما _ بولونیا
? ورزشگاه: فریولی
اودینزه _ سامپدوریا

? دوشنبه ۲۳ تیرماه
? ساعت ۱۵ دقیقه بامداد
? ورزشگاه: سن پائولو
ناپولی _ میلان

? سه‌شنبه ۲۴ تیرماه
? ساعت ۱۵ دقیقه بامداد
? ورزشگاه: جوزپه مه آتزا
اینتر _ تورینو

انتهای پیام/