کنفدراسیون فوتبال آسیا 6 شرط جدید دیگر را اعلام کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا، ساز و کارهای تکمیل فصل جاری لیگ قهرمانان را که در ماه مارس (اسفند 98) به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد 2 روز قبل مشخص کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،روزنامه استاد الدوحه قطر خبر داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا، ساز و کارهای تکمیل فصل جاری لیگ قهرمانان را که در ماه مارس (اسفند 98) به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد 2 روز قبل مشخص کرد. این رقابت‌ها با پیشنهاد AFC به صورت تجمعیی از ماه سپتامبر دوباره از سر گرفته خواهد شد. آخرین مرحله کار در کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب کشورهای میزبان از دیدارهای تجمیعی لیگ قهرمانان در مناطق شرق و غرب این قاره است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا شش شرط را برای نامزدهای میزبانی دیدارهای تجمیعی لیگ قهرمانان آسیا تعیین کرد. مهمترین مسئله، شرایط کشور درخواست کننده در ارتباط ویروس کرونا و نحوه کنترل این بیماری است. سهولت پروازها، پذیرفتن مسئولان برگزاری رقابت‌ها و ورود بدون مشکل تیم‌های شرکت‌کننده به کشور میزبان، دسترسی آسان به ورزشگاه‌هایی که مطابق استاندارهای موردنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا باشند و زمین‌های تمرینی که در هر ورزشگاه به دو تیم اختصاص یابند و همچنین انجام آزمایش‌های دوره‌ای کرونا شروط اصلی AFC هستند.

بیشتر بخوانید :

توافق فدراسیون فوتبال قطر و کنفدراسیون فوتبال آسیا

ناصر ابراهیمی : باید پیرو فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا باشیم

کنفدراسیون فوتبال آسیا: لغو مسابقات آخرین گزینه است