فرشید اسماعیلی در بهترین روز به ترکیب استقلال می رسد

فرشید اسماعیلی در هفته ی چهاردهم لیگ برتر و بازی مقابل پیکان از ناحیه عضله چهارسر دچار مصدومیت شد و از 18 آذر تا 4 اسفند سال گذشته، نتوانست برای استقلال به میدان برود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،فرشید اسماعیلی در هفته ی چهاردهم لیگ برتر و بازی مقابل پیکان از ناحیه عضله چهارسر دچار مصدومیت شد و از 18 آذر تا 4 اسفند سال گذشته، نتوانست برای استقلال به میدان برود. اسماعیلی در دیدار مقابل ذوب آهن که اتفاقا آخرین برد استقلالی ها نیز به همان بازی برمیگردد، در دقیقه 70 بجای آرش رضاوند به زمین مسابقه آمد و در دیدار مقابل گل گهر نیز دقایقی در زمین مسابقه حاضر شد. پس از کرونا و شروع تمرینات استقلال، اسماعیلی دچار کشیدگی در ناحیه همسترینگ پای راست شد و دو بازی مقابل فولاد و سایپا را از دست داد اما اکنون به مرز آمادگی رسیده است و مشکلی برای همراهی آبی پوشان ندارد.

اسماعیلی که امسال بازیهای زیادی را از دست داده است، حالا خود را برای دیدار مقابل تراکتور آماده می کند و در نبود داریوش شجاعیان، امیدهای فرهاد به پاهای اسماعیلی و کریمی است تا با استفاده از خلاقیت خود و نبوغ فردی، گره از مشکلات استقلال باز کنند و در جنگ حیثیتی برای کسب سهمیه، ضامن موفقیت استقلال باشند.

بیشتر بخوانید:

فرشید اسماعیلی: وقتی گفتیم لیگ را تعطیل کنید خطرناک است ما را مسخره کردند

فرشید اسماعیلی به بازی سایپا می رسد

گزارش تمرین امروز استقلال/ اسماعیلی و دیاباته در برنامه های تاکتیکی