فرشید اسماعیلی : ما فقط از کرونا می ترسیم نه تیم های فوتبال

واقعیت این است که تمرینات تیم ما کلا 5 روز تعطیل بود. ما اصلا فکر نمی‌کردیم باید مقابل تراکتور بازی کنیم اما به یکباره اعلام کردند باید در تمرین شرکت کنید، 2 روز دیگر هم باید بازی کنید!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،فرشید اسماعیلی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت :ما ترسی از تیمی نداریم. ترس تیم ما از کرونا بود که البته الان هم ترس ما از کرونا هم ریخته است! واقعا کدام تیم به اندازه استقلال بازیکنانش درگیر کرونا هستند؟ به نظر شما تیمی که 5 روز اصلا پایش را به توپ نزده، مقابل تراکتور با آن همه مهره حتی یک موقعیت هم به حریف نمی دهد از تیم های دیگر می ترسد؟ شما بروید ببینید در این سالها چند بازیکن روی هم از استقلال جدا شده‌اند. در تیم‌های دیگر اصلا این اتفاقات نمی افتد. یکی از دلایل موفقیت در بازی‌های گروهی به خصوص فوتبال آشنایی بازیکنان با سبک و سیاق یکدیگر است.

وی افزود: به نظر من آقا فرهاد نیاز به زمان دارد. از زمانی که او سرمربی استقلال شده فکر نکنم حتی یک بار هم تیمش را کامل در اختیار داشته. مصدومیت، محرومیت، مریضی و خیلی موارد دیگر در تیم ما اتفاق افتاده و وقتی دست یک مربی بسته باشد معلوم است دچار مشکل می شود. از هواداران استقلال می خواهم حالا که نمی توانند به ورزشگاه بیایند برای ما دعا کنند. آنها مطمئن باشند بچه های تیم همه تلاش خود را انجام می دهند، ما در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داریم و ان شاالله سهمیه آسیا را هم می گیریم.

بیشتر بخوانید :

فرشید اسماعیلی در بهترین روز به ترکیب استقلال می رسد

فرشید اسماعیلی: وقتی گفتیم لیگ را تعطیل کنید خطرناک است ما را مسخره کردند

فرشید اسماعیلی به بازی سایپا می رسد