خطر حذف برخی تیم‌های نامدار از لیگ برتر مردان سال ۹۹

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، فهرست ۹ تیمی که نسبت به تعیین تکلیف بدهی‌های خود اقدام کرده‌اند، اعلام کرد تا خطر حذف برخی تیم‌های نامدار لیگ برتر مردان جدی شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،میلاد تقوی افزود: بر اساس برنامه تدوین شده قبلی و افزایش مهلت ۱۰ روزه برای تعیین تکلیف بدهی باشگاه‌های لیگ برتری با بازیکنان، کادرفنی و فدراسیون والیبال، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، فهرست ۹ تیمی که نسبت به تعیین تکلیف بدهی‌های خود اقدام کرده‌اند، اعلام کرد.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال، تصریح کرد: بر این اساس، تیم‌های شهرداری ارومیه، لبنیات هراز آمل، فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری گنبد، فولاد مبارکه سپاهان، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه، شهداب یزد و خاتم اردکان نسبت به تعیین تکلیف بدهی‌های اقدام کرده و حضورشان در لیگ برتر سال ۹۹ قطعی است.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، تیم‌های سایپا، پیکان، مریوان، شهرداری اراک و شهرداری ورامین تا امروز (چهارشنبه ۲۵ تیرماه) درباره تسویه بدهی‌های خود تعیین تکلیف نکرده‌اند.

تقوی با بیان این که برخی از این تیم‌ها با توجه به شرایط سال گذشته لیگ‌ها، نسبت به میزان بدهی‌های خود با امور مالی فدراسیون والیبال اختلاف نظر دارند، افزود: قرار بر این شد که این باشگاه‌ها در نهایت تا پایان ساعت اداری روز شنبه ۲۸ تیرماه، نسبت به رفع این اختلاف حساب اقدام کنند.

کمیته برگزاری رویدادهای فدراسیون والیبال در نهایت روز شنبه ۲۸ تیرماه، فهرست نهایی اسامی تیم‌های حاضر در قرعه کشی لیگ برتر را اعلام خواهد کرد. لازم به ذکر است برخی تیم‌ها مانند شهرداری قزوین نیز متقاضی خریداری امتیاز لیگ برتر هستند که جایگزین این تیم‌ها خواهند شد.

همچنین برخی باشگاه‌های لیگ برتری که نسبت به تعیین تکلیف بدهی‌های خود اقدام نکرده اند، متقاضی حضور در لیگ برتر بانوان نیز هستند که در صورت برطرف نشدن مشکل بدهی، امکان حضور در لیگ برتر بانوان سال ۹۹ را نیز نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید :

رضایی: والیبال و والیبال نشسته ظرفیت زیادی برای همکاری دارند

داورزنی: والیبال ایران توانایی حضور در چهار تیم برتر المپیک را دارد

والیبالیست برزیلی شهداب به ایران رسید