بررسی مسائل مختلف خصوصی سازی در جلسات استقلال

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال : بدست آوردن مالکیت ثابت دارایی ها برای خصوصی سازی استقلال گام موثری خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بهمن نیک‌خو مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، درباره آخرین وضعیت واگذاری این باشگاه بعد از برگزاری جلسه دیروز در وزارت ورزش و جوانان گفت: ابتدا نیاز به افزایش سرمایه داریم، این افزایش سرمایه باید صورت بگیرد تا گزارش مربوط به سرمایه انجام شود و بعد از تایید حسابرسی، این افزایش سرمایه مورد تایید مجمع قرار بگیرد و مراحل بعدی ورود به بازار سرمایه انجام شود. در این ارتباط، حمایت‌هایی انجام شد و دو مجموعه مرحوم حجازی و مرغوبکار طی مصوبه هیات وزیران رسما به استقلال داده شدند. اما برای گرفتن سند، تشریفات اداری نیاز بود که خوشبختانه علی رغم همه موانع و محدودیت‌ها توانستیم بخش سنگین کار را انجام دهیم و پیش بینی باشگاه این است که با کارهای انجام شده، برای دو هفته آینده ما در بحث گرفتن سند مالکیت باشگاه و اعلام خبر رسمیش به هواداران، اقدام کنیم.

گام موثر استقلال با به دست آوردن دارایی های ثابت

او افزود: به این ترتیب باشگاه استقلال دارایی‌های ثابتی را بدست می‌آورد و این باعث می‌شود که درآمد ثابتی برای باشگاه از طرق مربوطه به دست آوریم. این یک گام موثر و خوب است که در دیدگاه مدیریتی باشگاه وجود داشت و ان‌شاءالله به نتیجه می‌رسد. بحث ارزیابی این دو مجموعه هم کارهایشان انجام شده و این موضوع هم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در کنار این مطلب، اقدامات دیگری هم برای اموال باشگاه انجام داده‌ایم.همچنین بحث ارزیابی برند باشگاه در دستور کار بوده که تا هفته آینده نهایی می‌شود.

مشاور مدیرعامل استقلال اضافه کرد: بحث دیگر مطالبات و معوقات بود. در ارتباط با قراردادهای باشگاه و حقوقی که نتوانسته مطالبه کند، در ارتباط با آن‌ها هم بعد از جلسات کارشناسی، در بخش شناسایی واریزی‌ها بحث نهایی شده و در بحث درآمدها ورود کرده‌ایم و بعد از اتمام آن، تکلیف‌مان با افرادی که با ما قرارداد داشتیم روشن می‌شود که چقدر طلب داریم.

سعادتمند خصوصی سازی استقلال را آنالیز می کند

وی افزود: نکته دیگر مربوط به موارد گزارشاتی هست که در گزارشات حسابرسی وجود دارد که در خصوص رفع آن‌ها با مساعدت آقای سعادتمند مدیر عامل باشگاه اقداماتی کردیم و با یک موسسه حسابداری قرارداد بستیم تا این موضوع را حل کنند. آن‌ها اصلاح ساختار مالی باشگاه را هم تهیه کرده‌اند و ان‌شاءالله تمام موارد را مطرح و مصوب می‌کنیم و سپس عملیات اجرایی را انجام می‌دهیم تا در حسابرسی پیش روی، نسبت به گذشته از شرایط بهتری برخوردار شویم . ما باید مجوز حرفه‌ای گری را برای حضور در آسیا داشته باشیم و بحث شفافیت در مطالبات و معوقات مهم است. با تدبیر صورت گرفته و هماهنگی با آقای سعادتمند در جلسات خصوصی سازی شرکت و مسائل مختلف را بررسی و مسیر خصوصی‌سازی را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: شدیدترین تدابیر بهداشتی برای استقلالی ها انجام می شود