نتیجه و خلاصه بازی های هفته سی و هفتم لالیگای اسپانیا پنج شنبه 26 تیر99

هفته سی و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال اسپانیا امشب با 9 دیدار به صورت همزمان آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رقابت های لیگ برتر فوتبال اسپانیا با 9 بازی به صورت همزمان پیگیری شد و نتیج زیر بدست آمد .

ختافه صفر آتلتیکو مادرید 2

تیم فوتبال آلتلتیکو مادرید موفق شد رد این بازی با گلهای دقیقه 54 یورنته و 80 توماس بازی را 2 بر صفر پیروز شود و تیم ختافه در این بازی فقط یک نیمه توانست در برابر حملات تیم آتلتیکو دوام بیاورد و ردنهایت بازی را واگذار کرد .

مایورکا یک گرانادا 2

تیم فوتبال مایورکا در این بازی خانگی در دقیقه 20 نیمه اول موفق شد دروازه تیم فوتبال گرانادا را باز کند اما در دقیقه 46 دیاز برای گرانادا گل زد تا بازی به تساوی 1 بر 1 برسد .

فرناندر در دقیقه 69موفق به گازنی شد تا تیم فوتبال گرانادا در خانه حریف موفق به پیروزی 2 بر 1 شد و در انتهای بازی نیز بازکن تیم مایورکا اخراج شد تا تیم 10 نفره میزبان در این بازی با شکست روبرو شود.

بتیس یک آلاوس 2

تیم فوتبال الاوس در خانه تیم بتیس دست به کار بزرگی زد و این تیم را با حساب 2 بر 1 شکست داد. گلهای تیم فوتبال آلاوس را در دقیقه 53 خوزلو به ثمر رساند و در دقیقه 77 رودریگو الی موفق شد حساب کار را 2 بر صفر کند .

لورن در دقیقه 94 یکی از گلها را برای بتیس جبران کرد اما در نهایت بازی با حساب 2 بر 1 به سود آلاوس خاتمه یافت.

رئال سوسیداد صفر سویا صفر

تیم فوتبال رئال سوسیداد در خانه نتوانست دروازه تیم سویا را باز کند و این بازی در پایان 90 دقیقه بدون گل پایان یافت و دو تیم به 1 امتیاز رضایت دادند .

والنسیا یک اسپانیول صفر

تیم فوتبال والنسیا با اتکا به تک گل کوین گامیرو در دقیقه 17 بازی نیمه اول را با پیروزی به رختکن رفت .

نیمه دوم این دیدار نیز با تلاش هر دو تیم همراه شد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و والنسیا یا همان 1 گل پیروز این بازی شد.

بیلبائو صفر لگانس 2

تیم فوتبال بیلبائو با رویای پیروزی به میدان آمد اما اخراج بازیکن این تیم در دقیقه 23 تمام محاسبات این تیم را بهم زد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید .

نیمه دوم این دیدار با فشار تیم 11 نفره لگانس همراه شد و این تیم در دقایق 81 توسط گوئررو و در دقیقه 94 توسط اسله بازی را با حساب 2 بر صفر به سود خود به پایان برد تا یک پیروزی شیرین در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت ها بدست بیاورد .

سلتا ویگو 2 لوانته 3

توفان باردهی بازیکن تیم فوتبال لوانته در دقایق 11 و 28 باعث شد تیم لوانته در ابتدای بازی 2 بر صفر پیش بیفتد و این شوک برای سلتاویگو سنگین تمام شد.

سانتی مینا و آسپاس در دقایق 36 و 46 موفق شدند 2 گل خورده را جبران کنند و در یک نیمه زیبا شاهد تساوی 2 بر 2 بودیم .

با شروع نیمه دوم باز هم تیم لوانته توسط مایورال در دقیقه 52 به گل رسید و پس از آن تلاش سلتا برای به تساوی کشاندن بازی بی ثمر بود و در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم میهمان پایان یافت و سلتا ویگو شکست خانگی را پذیرفت.

رئال مادرید 2 ویارئال یک

تیم فوتبال رئال مادرید در بازی ماقبل پایانی فصل موفق شد در خانه و با گلهای کریم بنزما ستاره فرانسوی خود در دقایق 29 و 77 بازی را 2 بر صفر کند .

تیم فوتبال ویارئال در ادامه و در دقیقه 84 توسط ایبورا یکی از گلها را جبران کرد و بازی با حساب 2 بر 1 به سود رئال مادرید پایان یافت و این تیم برای سی و چهارمین بار قهرمان رقابت های لالیگا شد.

بارسلونا یک اوساسونا 2

بارسلونا در این بازی خانگی با بی انگیزگی کامل به میدان آمد و بعد از شنیدن گل رئال مادرید و قهرمانی این تیم در بازی همزمان این تیم نتوانست تا دقیقه 59 گل خورده را جبران کند و مسی روی ضربه کاشته در این دقیقه موفق شد گل دقیقه 15 تیم اوساسونا را خنثی کند و بازی را به تساوی 1 بر 1 برساند .

تیم اوساسونا در ادامه یک بازیکن اخراجی داد و 10 نفره شد اما ر دقایق پایانی بازی و بر خلاف جهت این دیدار گل برتری را روی اشتباه مدافعان بارسلونا به ثمر رساند و بازی را 2 بر 1 به پیروزی رسید.
گل تیم اوساسونا را روبرتو تورس به ثمر رساند.

همچنین تیم های فوتبال ایبار و وایادولید از ساعت 21:30 به مصاف هم رفتند و در پایان ایبار با 3 گل در مقابل تک گل وایادولید تیم پیروز میدان شد.

انتهای پیام/