رسول پناه:هواداران نگران محرومیت باشگاه در پرونده برانکو نباشند

من همیشه احترام همه افراد را نگه داشته‌ام و دوست ندارم با هیچ کدام از مدیران محترم و زحمتکش فوتبال وارد چالش شوم. ولی صحبت‌هایی که مطرح شده درست نبود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت : در حال حاضر شرایط سخت است و ما چند پرونده مهم بین‌المللی داریم که دیر یا زود باید پولشان را بدهیم. با این حال از زمانی که من آمده‌ام تا امروز بیش از ۲۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشته‌ایم و علاوه بر پرداختی به تیم بزرگسالان، بدهی باشگاه به چند طلبکار را هم صاف کرده‌ایم. پرداختی به تیم‌های پایه را هم تا ۳۶ درصد رسانده‌ایم و به زودی بخش دیگری هم به آنها پرداخت می‌شود. به دنبال این هستیم حق و حقوق برانکو در شرایط مناسبی پرداخت شود. ضمن اینکه هواداران نگران محرومیت باشگاه در پرونده برانکو نباشند و ما با تامین مالی در زمان لازم این بدهی را پرداخت می‌کنیم و مشکلی هم برای باشگاه پیش نخواهد آمد.

وی افزود : من همیشه احترام همه افراد را نگه داشته‌ام و دوست ندارم با هیچ کدام از مدیران محترم و زحمتکش فوتبال وارد چالش شوم. ولی صحبت‌هایی که مطرح شده درست نبود. دیدید که بازی هم در نهایت بخاطر تشخیص مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر تعداد بالای مبتلایان تیم فولاد به تعویق افتاد ولی آذری قضاوت زودهنگام کرده بود و شاید بهتر است که الان از موضع خود عقب‌نشینی کنند و شأن و شخصیت باشگاه پرسپولیس و هوادارانش را به طور شایسته‌تری حفظ کنند.

بیشتر بخوانید :

رسول پناه : پول برانکو را نقدی پرداخت خواهیم کرد

جلسه رسول پناه با گل محمدی و پیروانی چرا برگزار شد

جلسه رسول پناه با عوامل آکادمی پرسپولیس برگزار شد