سرپرست مدیرعامل پرسپولیس در قبال پرونده برانکو با هواداران شوخی می‌کند؟

باشگاه پرسپولیس اگر تا 16 مرداد طلب 1 میلیون و 50 هزار یورویی به علاوه 5 درصد غرامت در دیرکرد را پرداخت کند با محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی رو به رو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ برانکو بیش از یک سال است که از پرسپولیس رفته ولی مدیران این باشگاه هنوز در خواب زمستانی به سر می برند و واکنشی نسبت به این پرونده نداشته اند. عدم شفافیت باشگاه نسبت به شکایت برانکو باعث شد تا اندک اعتمادی که برانکو به مدیران باشگاه داشت از بین برود و او دیگر حاضر نباشد تا گفت و گویی درباره این پرونده با عوامل باشگاه داشته باشد.

مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعامل اما گویی این مساله را شوخی گرفته و یا به دنبال فرافکنی است تا هواداران او را مقصر محرومیت در سه پنجره نقل و انتقالاتی ندانند. رسول پناه در پاسخ به این سوال که پرونده برانکو در نهایت به کجا می‌رسد؟ گفت: آقای برانکو برای باشگاه پرسپولیس زحمات زیادی کشیده و افتخارات متعددی هم به دست آورده؛ ما آماده‌ایم که در نهایت پول ایشان را پرداخت کنیم. پیشنهاداتی برای وکیل وی فرستاده‌ایم و مشتاقیم که این توافق صورت بگیرد. به دنبال این هستیم حق و حقوق برانکو در شرایط مناسبی پرداخت شود. ضمن اینکه هواداران نگران محرومیت باشگاه در پرونده برانکو نباشند و ما با تامین مالی در زمان لازم این بدهی را پرداخت می‌کنیم و مشکلی هم برای باشگاه پیش نخواهد آمد.

اینکه رسول پناه هنوز به دنبال توافق پرونده ای است که حکمش کمتر از 18 روز دیگر اجرایی می شود واقعا جای سوال دارد و اینکه روزانه استرس عجیبی را به هوادار وارد می کند هم نقد بجایی به مدیریت ایشان است.