نگاه طارمی و یارانش به سهمیه اروپایی

هفته سی و سوم پریمیرلیگ پرتغال طی ۵ روز برگزار خواهد شد.در هفته قبل و با پیروزی پورتو برابر اسپورتینگ لیسبون تکلیف قهرمانی “پریمیر لیگ پرتغال” روشن شد و شاگردان “سرخیو کونسی سائو” جام قهرمانی را در آغوش گرفتند تا دو هفته پایانی برای آنها و همچنین بنفیکا عملا تشریفاتی شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،

مروری بر اتفاقات ایستگاه ماقبل آخر لیگ پرتغال

? ریوآوه در پی کسب سهمیه لیگ اروپا
مهدی طارمی و هم تیمی هایش در شرایطی قرار دارند که هر دو دیدار باقیمانده برایشان حساس و تاثیر گذار است. ریوآوه این هفته آغازگر لیگ پرتغال برابر سانتاکلارا خواهد بود.شاگردان “کارلوس کاروالهال” با ۵۱ امتیاز در رتبه ششم قرار دارند و این یعنی یک پله پایین تر از مرز ورود به سهمیه لیگ اروپا آنهم در مرحله پلی آف.فامالیسائو با ۵۲ امتیاز رقیب مستقیم ریوآوه است.

? تلاش “فامالیسائو” برای کنار زدن ریوآوه
پدیده این فصل لیگ پرتغال که این فصل به “پریمیر لیگ پرتغال ” صعود کرد حالا سودای حضور در لیگ اروپا را دارد.آنها این هفته به مصاف “بوآویشتا” میروند که نه خطر سقوط دارد و نه شانس کسب سهمیه.۳ امتیاز این بازی سرنوشت آنها را در فصل آینده ترسیم میکند.

? اسپورتینگ لیسبون با ۱ امتیاز آسوده خاطر میشود
سومین ضلع قدرت در لیگ پرتغال هفته گذشته با شکست مقابل پورتو باعث قهرمانی این تیم شد.اسپورتینگ با ۵۹ امتیاز در دو هفته پایانی فقط ۱ امتیاز میخواهد تا خیالش بابت کسب قطعی سهمیه لیگ اروپا راحت شود و این هفته به مصاف “ویتوریاستوبال” میرود که در قعر جدول خطر سقوط تهدیدش میکند و همین مورد کار تیم پایتخت نشین را سخت خواهد کرد.

? تلاش ۳ تیم ۳۰ امتیازی برای فرار از سقوط
ویتوریا ستوبال همانطور که اشاره شد خطر سقوط را حس میکند.پورتی موننزه و توندلا مانند این تیم ۳۰ امتیازی هستند و دو هفته پایانی و امتیازاتش حکم مرگ و زندگی را برایشان دارد.در این هفته ستوبال با اسپورتینگ لیسبون، پورتی موننزه با پاکوش فریرا و توندلا با براگا جدالهای حساسی خواهند داشت که از دست دادن امتیاز برای آنها شاید به بهای سقوط به دسته پایین تر تمام شود.

برنامه بازیهای هفته سی و سوم پریمیرلیگ پرتغال:

? شنبه ۲۸ تیرماه
? ساعت ۲۲:۳۰
? ورزشگاه: دوس آرکوس
ریوآوه _ سانتا کلارا
? یکشنبه ۲۹ تیرماه
? ساعت ۴۵ دقیقه بامداد
? ورزشگاه: مونیکیپال
فامالیسائو _ بوآویشتا
? ساعت ۲۲:۳۰
? ورزشگاه: ناسیونال
بلننسه _ ژیل ویسنته
? دوشنبه ۳۰ تیرماه
? ساعت ۴۵ دقیقه بامداد
? ورزشگاه: دوبونفیم
ویتوریاستوبال _ ماریتیمو
? ساعت ۲۰:۳۰
? ورزشگاه: دو موول
پاکوش فریرا _ پورتی موننزه
? ساعت ۲۲:۴۵
? ورزشگاه: ژائو کاردوسو
توندلا _ براگا
? سه شنبه ۳۱ تیرماه
? ساعت ۴۵ دقیقه بامداد
? ورزشگاه: دو دراگائو
پورتو _ مورینسه
? ساعت ۲۲:۳۰
? ورزشگاه: خوزه آلوالاده
اسپورتینگ لیسبون _ ویتوریا ستوبال
? چهارشنبه ۱ مرداد ماه
? ساعت ۴۵ دقیقه بامداد
? ورزشگاه: دوآوس
آوس _ بنفیکا