یک احتمال عجیب؛آقای گل فعلی لیگ برتر به لیگ آزادگان سقوط می‌کند؟

لیگ برتر ایران به هفته های پایانی و حساس خود نزدیک شده و تیم ها برای کسب سهمیه اسیایی و بقا در لیگ برتر جنگ سختی را به راه انداخته اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ پیکان از سه مسابقه اخیر خود هفت امتیاز کسب کرده تا در دیدارهایی که به نسبت آسان تلقی می شود امتیازات لازم را گرفته باشد و در حال حاضر 22 امتیازی لقب بگیرد. این هفته شاگردان ویسی باید به مصاف پارس جمی بروند که بشدت نیاز به سه امتیاز این تقابل دارد. دیدار بعدی پیکان با تراکتور از شانس های اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اسیا است. دیدار هفته بیست و هشتم آنها نیز مقابل نفت ابادان است که سختی های خاص خود را دارد.

عبدالله ویسی اما در دو بازی پایانی با استقلال و سپاهان روبه رو می‌شود. این دو بازی برای هر دو حریف پیکان فوق‌العاده اهمیت دارد و به همان اندازه هم کار را برای خودروسازان مشکل می‌کند.

گفتنی است پیکان در صورت سقوط به لیگ ازادگان، بدترین ضربه را به آقای گل فعلی لیگ برتر خواهد زد چرا که شهریار مغانلو در حال حاضر با زدن12 گل در 25 مسابقه بالاتر از تمام ستاره های لیگ در صدر اقای گلی قرار دارد. او امیدوار است با حفظ این روند سال اینده به تیم بزرگتری منتقل شود.