مطهری: هنوز جام نگرفته‌ایم پس قهرمان نیستیم

پرسپولیس شب گذشته در یک بازی دشوار مقابل فولاد به برتری رسید تا با کسب ششمین برد پیاپی یک قدم تا قهرمانی ششم فاصله داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت :پرسپولیس برابر تیم دونده و سخت کوش فولاد هم برنده شد تا همه چیز برای چهارمین قهرمانی پیاپی این تیم مهیا باشد. این تیم دیشب در آزادی و در حالی که در نیمه اول کارش مقابل فولاد گره خورده بود ،در نیمه دوم با نمایشی تهاجمی توانست روی تکل گل سیامک نعمتی به پیروزی برسد. حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس درباره بازی تیمش برابر فوتبال گفت:در نیمه اول ما مثل همیشه نبودیم و فولادی بهتر از ما بازی کردند. این موضوع دلایل مختلفی دارد که نمی خواهم راجع به جزئیاتش صحبت کنم.”

او افزود: از لحاظ ذهنی بچه ها به خاطر فاصله امتیازی که داشتند با آرامش بیش از حد بازی کردند اما همانطور که گفتم دلایل دیگری هم داشت که نمی خواهم درموردش حرف بزنم. اما در نیمه دوم با توجه به صحبت هایی که شد توانستیم بازی مدنظرمان را انجام بدهیم.

بله ما در سه بازی اخیر گل هایمان را در نیمه دوم زدیم

دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس در بازی های اخیر در نیمه دوم بازی خوبی انجام می دهد گفت:” بله ما در سه بازی اخیر گل هایمان را در نیمه دوم زدیم. دیشب هم در نیمه دوم فوتبال خوب و در حد نام پرسپولیس انجام دادیم و در همه آیتم ها خوب بودیم و مزدش را هم گرفتیم. هرچند موقعیت های دیگری هم داشتیم که از آن ها استفاده نکردیم.”

بچه ها در دفاع تیمی عالی هستند

حمید مطهری اما با اشاره به نقطه قوت پرسپولیس هم گفت: به نظر من یکی از نقاط قوت پرسپولیس دفاع تیمی است. بچه ها در دفاع تیمی عالی هستند و اینکه تیم گل نمی خورد ، شخصیت تیمی را می رساند.در دفاع تیمی ما دو نکته خیلی اساسی وجود دارد؛ یکی اینکه تیم ما اجازه نمی دهد که تیم ها موقعیت ایجاد کرده و بتوانند از خطوط ما رد شوند. در کنار این دفاع تیمی و منسجم ، تک تک نفرات ما در دفاع فردی عالی کار می کنند. از طرفی موقعیت های زیادی را در هر بازی روی دروازه حریف ایجاد می کنیم و این نشان می دهد روند تیم رو به جلو و مثبت است و ما را خیلی به آینده امیدوار می کند.

محمدانصاری و محسن ربیع خواه مشکلشان جدی تر است

مربی تیم پرسپولس درباره مصدومان این تیم هم گفت: محمدانصاری و محسن ربیع خواه مشکلشان جدی تر است و برایشان آرزوی سلامتی می کنم تا هرچه زودتر برگردند. وحید امیری و عالیشاه رسیده اند که وحید دیروز بازی کرد. نادری هم روز قبل از بازی دوباره برایش اتفاقی افتاد و کمی مصدوم شد که امیدوارم هرچه زودتر به تیم اضافه شود.

مطهری با اشاره به بازی سخت هفته آینده پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان هم گفت: انشالله از امروز برای این بازی استارت می زنیم. نفت مسجد سلیمان تیم محکمی است که اساس کارش بر دفاع و ضدحمله است. آن ها زحمت کشیدند و تیم خوبی درست کرده و تا اینجا رسیده اند. با همه وجود برای سه امتیاز این بازی به زمین می رویم. همه تلاشمان را می کنیم نتیجه خوبی بگیریم تا به نوعی نتیجه بازی رفت را هم جبران کنیم.

از تک تک بازیکنان هم ممنون هستم

او درباره قهرمانی پرسپولیس که خیلی ها پیشاپیش به این تیم تبریک گفته اند گفت: درست است ما اختلاف امتیاز خوبی داریم اما از همان روز اول هم گفتم تا جام را در دستانمان نگیریم خودمان را قهرمان نمی دانیم. باید با انگیزه و پرتلاش کار کنیم تا بتوانیم امتیازات بیشتری جمع کنیم. تشکر می کنم از هوادارنمان که با وجود اینکه نمی توانند در بازی ها حضور داشته باشند انرژی خیلی خوبی به ما می دهند. این برد را به هوادارانمان تقدیم می کنیم. از تک تک بازیکنان هم ممنون هستم که در قالب کار تیمی کارشان را به بهترین نحو انجام می دهند؛ چه با تجربه ترین و چه جوان ها همه در خدمت تیم و یک هدف هستند.