جای خالی عالیشاه در جشن پرسپولیسی ها

  پرسپولیسی‌ها بعد از بازی با فولاد خوزستان حسابی در رختکن جشن گرفتند و حتی یحیی گل‌محمدی هم در جشن آنها حاضر و مشغول گرفتن فیلم و عکس بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پرسپولیسی‌ها بعد از بازی با فولاد خوزستان حسابی در رختکن جشن گرفتند و حتی یحیی گل‌محمدی هم در جشن آنها حاضر و مشغول گرفتن فیلم و عکس بود.

نکته جالب اینجا بود که در این جشن همه بازیکنان جز امید عالیشاه و سیدجلال حسینی حضور داشتند. البته تکلیف سیدجلال مشخص است، او خیلی علاقه‌ای به این مسائل ندارد و به نوعی شان کاپیتان را حفظ می‌کند، اما دلیل غیبت عالیشاه چه بود؟ این احتمال وجود دارد که عالیشاه به خاطر شرایطی که در تیم دارد و کمتر به بازی گرفته می‌شود ناراحت است.

البته که وضعیت پرسپولیس و ترکیب اصلی آن خوب است و در پست عالیشاه هم ترابی و امیری عالی هستند، اما شاید عالیشاه توقع داشت که برای چند دقیقه هم که شده به زمین برود.

ذکر این نکته ضروری است که در خصوص ترکیب بازیکنان یحیی گل‌محمدی تصمیم نهایی را می‌گیرد و باید به تصمیم سرمربی احترام گذاشت، ولی هرچه هست به نظر می‌رسد عالیشاه حداقل به خاطر شرایط خودش خیلی خوشحال نیست. البته عالیشاه بعد از بازی پستی را در فضای مجازی منتشر کرد و خوشحالی خود را نشان داد، اما غیبت او در جشن جمعی سرخپوشان علامت سوال بزرگی بود.

انتهای پیام/