نتیجه و خلاصه بازی تیم های ساسولو- آث میلان + فیلم

تیم فوتبال ساسولو درهفته سی و پنجم ازرقابت های لیگ برتر فوتبال ایتالیا با تیم آث میلاندیدار کرد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال ساسولو در ادامه رقابت های سری آ ایتالیا مقابل تیم فوتبال آث میلان صف آرایی کرد .

شاگردان استفانو پیولی که در دیدارهای اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کردند، امشب هم به لطف درخشش زلاتان ابراهیموویچ و دو گلی که او به ثمر رساند، توانستند به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسند و با یک بازی بیشتر، بالاتر از رم در رتبه پنجم جدول سری آ قرار بگیرند.

در دقیقه 19 بازی بود که میلان به گل اول رسید. زلاتان که خود حرکت را از میانه زمین آغاز کرده بود، لحظاتی بعد ارسال دقیق هاکان چالهان اوغلو را در مقابل دروازه تبدیل به گل کرد.

این نتیجه تا دقیقه 41 پایدار بود تا اینکه خطای هند چالهان اوغلو روی ارسال روجریو، ساسولو را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. کاپوتو پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم به وسط دروازه، کار را به تساوی کشید.

اما این نتیجه هم چندان دوام نداشت و در دقیقه دوم از وقت های اضافه نیمه اول، زلاتان بار دیگر میلان را پیش انداخت. روی یک ضدحمله سریع از میلانی ها بود که ستاره سوئدی با پاس در عمق چالهان اوغلو صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن دروازه بان حریف، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

در آخرین ثانیه های نیمه اول، بورابیا که یک کارت زرد داشت، با خطا روی آنته ربیچ، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا کار برای ساسولو دشوارتر شود.

میلانی ها در نیمه دوم علی رغم برتری نفری نتوانستند موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنند و در یکی از معدود موقعیت های شان در دقیقه 81 هم دروازه بان ساسولو با سه واکنش پیاپی، دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا در نهایت بازی با نتیجه 2-1 به پایان برسد.