دانشگر : آنقدر ناراحت شدم که مستقیم از زمین بیرون رفتم

من در بازی درون تیمی از یکی دو بازیکن تیم عبور کردم و به یکی از بازیکنان تیم پاس دادم ولی دیدم او پاس من را نگرفت و توپ را ول کرد تا به اوت برود. وقتی این اتفاق افتاد تعجب کردم. آن بازیکن گفت مدافع را چه به حمله؟! در پست خودت بمان.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمد دانشگر ، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت :یک بحث درون تیمی اتفاق افتاد. ما مشغول فوتبال درون تیمی بودیم که یکی از بازیکنان جمله‌ای گفت که ناراحت شدم.من در بازی درون تیمی از یکی دو بازیکن تیم عبور کردم و به یکی از بازیکنان تیم پاس دادم ولی دیدم او پاس من را نگرفت و توپ را ول کرد تا به اوت برود.

آن بازیکن گفت مدافع را چه به حمله؟!

وقتی این اتفاق افتاد تعجب کردم. آن بازیکن گفت مدافع را چه به حمله؟! در پست خودت بمان.من سبک بازی‌ام همینگونه است،بارها در تمرینات و بازی‌ها جلو رفتم و پاس داده‌ام آن هم در حضور مربی، نمی‌دانم چرا این حرف را به من زدند ولی وقتی آن حرف را از هم تیمی‌ام شنیدم شوکه شدم. آنقدر ناراحت شدم که مستقیم از زمین بیرون رفتم.

شایعه درست کردند که من با آقا فرهاد بحث کردم

من بازیکن هستم و یاد گرفته‌ام حرف مربی‌ را گوش کنم و اینکه یک عده شایعه درست کردند که من با آقا فرهاد بحث کردم دروغ است.عکسی که در استوری اینستاگرامم منتشر کردم فروشگاه یکی از دوستانم بود که به تازگی آن را افتتاح کرده. استوری را منتشر کرده بودم که متوجه شدم سرمربی من را در اختیار باشگاه گذاشته. بعد از یکی دو ساعت باز چند نفر از دوستانم تماس گرفتند که عکس را حذف کن. من هم گفتم اگر عکس را حذف کنم همه فکر می‌کنند واقعا بعد از تمرین به مغازه دوستم رفتم. به همین دلیل مخصوصا آن را پاک نکردم.

بیشتر بخوانید :

درگیری لفظی دانشگر موجب شد از استقلال اخراج شود

دانشگر : در فوتبال ایران می توان به راحتی دروغ گفت!

دانشگر: تنگی نفس دارم و در قرنطینه هستم

امیر هوشنگ چرخگر