لطیفی: هواداران از استقلال مدعی حداقل کسب سهمیه می خواهند

استقلال در این بازی اصلاً خوب کار نکرد. به اعتقاد من این تیم در شرایط جسمانی خوبی قرار ندارد و این مساله را در ساق پای بازیکنان می‌دیدیم. مورد بعدی این است که از لحاظ فنی، هماهنگی لازم در خطوط سه‌گانه تیم اصلاً دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه،علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت : استقلال از زمان استراماچونی هم مشکلاتی در دفاع داشت و این مشکلات هم در دفاع فردی و هم در دفاع گروهی دیده می‌شد. تعطیلات کرونایی می‌توانست به فرهاد مجیدی کمک کند که ساختار دفاعی تیم را محکم‌تر کند اما مشکلات دفاعی همچنان در تیم وجود دارد. ضمن اینکه در فاز حمله هم شرایط رفته رفته در حال خراب شدن است.

وی افزود : کمترین خواسته هواداران از فرهاد مجیدی و استقلال این است که امتیاز بگیرند. فرهاد مجیدی در شرایط سختی تیم را تحویل گرفت و کار شجاعانه‌ای کرد اما هوادار از تیمی که در زمان استراماچونی مدعی قهرمانی بود، الان حداقل انتظارش کسب سهمیه است اما با از دست دادن امتیازها، رفته رفته به این باور می‌رسیم که استقلال توان آسیایی شدن ندارد و اگر با این همین شرایط مقابل پارس جنوبی بازی کند هم قطعاً کار سختی خواهد داشت.