میلان _ آتالانتا گل بازیهای هفته/قهرمانی یووه در گرو یک برد

فوتبال باشگاهی در سرزمین چکمه به هفته های پایانی خود نزدیک میشود‌.شرایط جدول به گونه‌ای است که هنوز قهرمان مشخص نشده و سهمیه های لیگ اروپای این کشور نیز تیمهای خود را نشناخته است.در انتهای جدول اما علیرغم قطعی شدن سقوط دو تیم،هنوز گزینه سوم مشخص نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،

بررسی اوضاع سری آ در هفته سی و ششم در بازیهای تاثیرگذار

? میلان _ آتالانتا
دو تیم بدون شکست سری آ در شروع مجدد این رقابتها اولین و البته حساسترین دیدار هفته را برگزار میکنند.شاگردان پیولی در پی گرفتن انتقام شکست سنگین بازی رفت با نتیجه ۵ بر ۰ هستند که آنها را برای کسب سهمیه لیگ اروپا امیدوار تر میکند.در مقابل مردان “گاسپرینی” هم که حالا رتبه دوم جدول را در اختیار دارند قطعا در پی حفظ روند خوب فعلی هستند.

?جنوا _ اینتر
شاگردان “داویده نیکولا” با دو برد متوالی طی هفته های اخیر اکنون ۳۶ امتیازی هستند و در پله هفدهم ۴ امتیاز از منطقه سقوط فاصله دارند.در مقابل مردان “آنتونیو کونته” دو هفته است رنگ برد را ندیده اند و حالا یک پله در جدول نزول کرده و در جایگاه سوم قرار دارند.تکرار برد ۴ بر ۰ بازی رفت برای اینتر خیلی سخت بنظر میرسد.

?رم_ فیورنتینا
دست رم دیگر از کسب سهمیه چمپیونز لیگ دور مانده.شاگردان ” پائولو فونسکا” اما با برد پر گل هفته قبل برابر اسپال سقوط کرده آنهم با نتیجه پرگل ۶ بر ۱ در رتبه پنجم، سهمیه مستقیم لیگ اروپا را در اختیار دارند.فیورنتینا حریف رم ۶ هفته است که نباخته و رقیبی سرسخت برای جالوروسی محسوب میشود.

?بولونیا _ لچه
لچه هفته قبل با پیروزی برابر برشا ، آنها را به سری B فرستاد و امیدواریهایش برای بقا را زنده نگه داشت.کاری سخت که با توجه به فاصله ۴ امتیازی با جنوا نیاز به معجزه دارد.بولونیا حریف بی تفاوت آنها دو هفته متوالی با باخت روبرو شده و باید دید این دیدار را چگونه پشت سر خواهد گذاشت؟

?یوونتوس_سامپدوریا
باخت بیانکونری در هفته گذشته برابر اودینزه، نهمین قهرمانی یوونتوس را باز هم به تاخیر انداخت.آنها در آخرین بازی هفته میزبان سامپدوریا هستند و اگر در بازی اول هفته آتالانتا در مقابل میلان امتیاز از دست بدهد یک پیروزی قهرمانی آنها را قطعی میکند.

⛳️ برنامه بازیهای هفته سی و ششم سری آ:

? شنبه ۴ مردادماه
? ساعت ۱۵ دقیقه بامداد
? ورزشگاه: سن سیرو
میلان _ آتالانتا
? ساعت ۱۹:۴۵
? ورزشگاه: ماریو ریگامونتی
برشا _ پارما
? ساعت ۲۲:۰۰
? ورزشگاه: لوییجی فراریس
جنوا _ اینتر
? یکشنبه ۵ مردادماه
? ساعت ۱۵ دقیقه بامداد
? ورزشگاه: سن پائولو
ناپولی _ ساسولو
? ساعت ۱۹:۴۵
? ورزشگاه: رناتو دلارا
بولونیا _ لچه
? ساعت ۲۲:۰۰
? ورزشگاه: المپیک رم
رم _ فیورنتینا
? ورزشگاه: پائولو ماتزا
اسپال _ تورینو
? ورزشگاه: مارک آنتونیو بنتگودی
ورونا _ لاتزیو
? ورزشگاه: ساردینیا آره نا
کالیاری _ اودینزه
? دوشنبه ۶ مردادماه
? ورزشگاه: آلیانز استادیوم
یوونتوس _ سامپدوریا